TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var bilen i boks, Supra Mk3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#38246  av Kjelliken

:) jepp ny hvit lakk først så ett lag med blå perlemor kan være perlemoren er i klarlakken eller noe slikt..

#38437  av AJ82

Fortsatt ingen bilder av lakken?? Nærmer seg lakkering nå :D Alle forslag, gjerne med bilder tas imot med stor takk!

Mvh

Andre

#38438  av Kjelliken

er ikke så lett og se men når du ser på kantene rund bak enden så kan du skimte den blå perlemoren..

Legger også med et par bilder av sykkelen i hel figur.. :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

men du kan igrunne kunn skimte dette på det øverste bildet.
Bildet er tross alt ti år gammelt så det var før digitale god kameraer
var tilgjenngelig. du ser vel det best helt øvert på øverste bilde der en skal holde seg fast der skimter du blåfargen :wink:

Ser dette bedre i skikkelig sol lys og håper du får en viss ide om hvordan det fungerer. Du kan selfølgelig velge mellom alle tenkelige farger i perlemoren , Gul, Grønn, Rød, Lilla, Blå osv....

#39813  av KK-ma70

Felger ja. Så vidt jeg har forstått så er det en meget spesiell boltsirkel på mk3 supra`n. @lpher tror jeg vet hva målene er. Forrige eier på min hadde heldigvis kjøpt felger som passer bilen. Tips: ta bilde av bilen og plasser den over forskjellige felger for å se hva som passer best. Har selv 5eiker felger og synes d passer ganske bra.

#39883  av Turbotrille

Det er 5*114.3 i boltsirkel på MK3en og MK4en, men de har litt forskjellig innpress.
Ellers er jeg for tiden på jakt etter nye felger til transporteren min og da ser jeg jo selvfølgelig hva som kan leveres til supraen også, og de fleste felgkatalogene har med MK3 på listene sine ihvertfall, så det tror jeg ikke skal bli noe stort problem.

#39952  av @lpher

Doublepost
Sist redigert av @lpher den 13 apr 2004 20:51, redigert 1 gang totalt.

#39954  av @lpher

Er nok kombinasjonen 5x14,3 OG 50 innpress (og kalipperklaring..mangel på) på mkIV Supran som er sært ja....mkIII Supran kan ihvertfall bruke felger fra noen andre japanske biler... :)

@lpher

#40041  av AJ82

Da er eksosanlegg, felger, dekk, luftfilter, plugger og chip bestilt.

Eksos: 3" hele veien, fjerne kat og polert bakpotte med 4" stuss fra Ferrita
Felger: 8*18" BM Racing Cobra
Dekk: Falken Fk 451, 225.40 foran, 255.35 bak...
Luftfilter: RamAir Max Flow eller no.. (det øverste på bildet)

Alle deler burde komme i løpet av uken, spennende :D

Når det gjelder lakk har jeg funnet en drit fet fra et eldre Street Extreme blad. Var på en Nissan S14. Panser og litt på siden var i hvit perlemor, mens resten var i mørk blå marmor lignende greier.. Utrolig fett!
Vedlegg
filter.JPG
filter.JPG (31.94 kiB) Vist 1225 ganger

#40451  av Kjelliken

:D den er god da vet vel du hva du vil ha..