TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GÃ¥r ikke pÃ¥ en sylinder??? HJELP!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #398508  av niklasf91

3rlend skrev:Hvis du betaler tapt arbeidspenger, frakt, mat, opphold, osv, så kan jeg komme :D
Haha! Da blir det nesten dyrere en og levere den inn :P haha!
 #398509  av niklasf91

mr2storbrua skrev:Hvis du vil ha "live" hjelp, så er det kanskje en fordel å skrive hvor du bor?
Det har du rett i ;) Jeg bor i bærum, men relax, ingen klyse her i gården ;)
 #398514  av Mr_Storbrua

Ville jo tro der var noen rundt der som kan hjelpe deg.. :D
 #398516  av niklasf91

Mr_Storbrua skrev:Ville jo tro der var noen rundt der som kan hjelpe deg.. :D
Jeg har sett noen få mr2'er som har passert, men kjenner bare en av de, og han er den verste perfeksjonisten jeg veit om! Han nekter å la noen lukte på bilen hans :P Spurte han, og fikk svar nei som forventet ;)
 #398517  av Mr_Storbrua

trenger forsåvidt ikke være noen med mr2 for å hjelpe.. supramk3turbo bor vel i drammen elns.. han har jo masse peiling på motor.. men ikke sikkert at folk er interessert i å jobbe helt gratis da.. ellers er vel magnesmurf mekaniker, om jeg ikke usker helt feil.. er ikke sikkert at dette er så stort problem å fikse.. men hjelper jo om man har litt peiling på ting å tang.. men er jo heller ikke dumt å bytte tenningskomponenter.. er vel kjent for å "spise" tenningskomponenter disse motorene..
 #398828  av 3rlend

niklasf91 skrev:
3rlend skrev:Hvis du betaler tapt arbeidspenger, frakt, mat, opphold, osv, så kan jeg komme :D
Haha! Da blir det nesten dyrere en og levere den inn :P haha!
eksakt :D
 #399199  av niklasf91

Må vel ikke levere bilen inn til Toyota hvis jeg ønsker å fikse den? Fins vell noen andre billige verksteder som klarer og fikse det her?
 #399208  av FireWalk

niklasf91 skrev:Må vel ikke levere bilen inn til Toyota hvis jeg ønsker å fikse den? Fins vell noen andre billige verksteder som klarer og fikse det her?
Alle verksteder kan ta på seg jobben.
 #402459  av niklasf91

Da har jeg skiftet alle pluggene, plugghetter, pluggledninger, fordeler, og rotor! Den ene sylinderen fungerer fortsatt ikke!!!!!! Blir gal!!! Da må det være bensin som er problemet da? Noen forslag???
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8