TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pengene flyver

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #39354  av KK-ma70

26/3: 2stk skjermer forran- kr2500
5/4 : 4stk sommerdekk- kr5500
neste uke på tirsdag forsvinner bilen på hellakkering- kr 15000
nye gummilister rundt bilen- kr4500
så må jeg inn på rep med motoren grunnet halv kompresjon på 6.syl- ninimum kr10000 på Hell bil trondheim(skal undersøke med flere)
effekt anlegg- kr6500
hvite blinklys forran/sidene- kr2000
hørte også på pris på toning av ruter- kr5500

GRØSS......

Noen som har noen grunker til overs? :lol:

#39359  av sleeper

hm... skulle gjerne hjulpet deg men jeg har alerede brukt 70000k på min i vinter!!! :(
og jeg er fortatt ikke ferdig!!(men nå mangler jeg ikke noe til motoren lenger da)har sprut og alt! :D

#39378  av KK-ma70

hehe... er ikke bare jeg som bruker penger altså :lol:
men det må vel til for å bli fornøyd. Mangler styling ennå da... finner ingenting som er verd å sett på bilen.

#39382  av jan-erik

Du er nok ikke alene om å legge mye penger i bil. Men klart det er kjedelig å legge penger i reparasjoner, mye artigere å bruke pengene på ekstra stæsj som en egentlig ikke trenger :-)

#39384  av sindrejl

jøss hvor dere får penger ifra? :shock:

tror jeg også trenger en skikkelig jobb :/ *leter som en tulling*
 #39403  av @lpher

KK-ma70 skrev: 26/3: 2stk skjermer forran- kr2500
Rust be gone! :lol:
KK-ma70 skrev:
5/4 : 4stk sommerdekk- kr5500
Hmmm...what brand? ...and size did you go for? ...og kjpt hvor? :-)
Må ha ny gummi bak sjøl..ASAP...så driver litt reasearch :-)
KK-ma70 skrev:
neste uke på tirsdag forsvinner bilen på hellakkering- kr 15000
Maha! DET blir kongebra!! :D
KK-ma70 skrev:
nye gummilister rundt bilen- kr4500
Hmm...hender seg jeg skulle ønske jeg hadde beskyttelse på dørene jeg også....
KK-ma70 skrev:
så må jeg inn på rep med motoren grunnet halv kompresjon på 6.syl- ninimum kr10000 på Hell bil trondheim(skal undersøke med flere)
Har du hørt med Tømmernes Bil...som jeg nevnte i en annen tråd her da?
KK-ma70 skrev:
effekt anlegg- kr6500
Feck...'alle' Supra'ene i byen får jo gromlyd før meg jo!! :)
KK-ma70 skrev:
Nice move 8)
KK-ma70 skrev:
hørte også på pris på toning av ruter- kr5500
Holy mother of....! Stiv pris....men da blir det ordentlig bra å da?
KK-ma70 skrev:
GRØSS......

Noen som har noen grunker til overs? :lol:
Ikke se på meg ihvertfall!! :lol:

BTW...får håpe bilen din blir 'ferdig' til 16. Mai da? ;-)
...jeg vet budsjettet/tidskjemaet mitt holder på å sprekke ihvertfall....but who care....treffet er fro morro skyld! :D

@lpher

#39443  av sleeper

sindrejl skrev:jøss hvor dere får penger ifra? :shock:

tror jeg også trenger en skikkelig jobb :/ *leter som en tulling*
hehe... selger alarmer som bare f..... (bra betalt hvis man selger mye)
 #39524  av Dice

KK-ma70 skrev:26/3:
Hvor kjøpte du de da?
 #39608  av KK-ma70

@lpher: ble samme dekk som før. Kumho Ecsta SUPRA... må ha samme navn på dekk som bila :lol: Ble bare 225\45-17 denne gangen. Kjøpte på Rishaug dekk nedpå nyhavna.

Dice: Kjøper de ifra Toyparts her på forumet, bare ta kontakt med han.
 #39609  av KK-ma70

@lpher skrev: BTW...får håpe bilen din blir 'ferdig' til 16. Mai da? ;-)
...jeg vet budsjettet/tidskjemaet mitt holder på å sprekke ihvertfall....but who care....treffet er fro morro skyld! :D

@lpher
klarer ikke alt til den tid nei, grunkene strekker ikke til.... har akkurat nok til lakkeringen nå.
 #39613  av @lpher

KK-ma70 skrev:@lpher: ble samme dekk som før. Kumho Ecsta SUPRA... må ha samme navn på dekk som bila :lol: Ble bare 225\45-17 denne gangen. Kjøpte på Rishaug dekk nedpå nyhavna.
Ahh...han fjompen hos min (tidligere) dekkforhandler sa at disse ikke fantes i min dimensjon...merkelige gerier da...sa jeg....for det er akkurat det som står på min bil (275/35-18")...men jeg lot den ballen ligge....fyren er 100% IKKE til å stole på! ...akkurat det har jeg fått bekrefta flere ganger nå :) Kumho dekka var også veldig dårlige...off-course....Yokohama var miiiilevis bedre....(bestrides ikke at de er noe bedre...pga prisforskjell) ..men når jeg konfronterte ham med at jeg hadde kjørt med begge deler...og Yokohama dekka var borte på rett under 3 mnd...mens Kuhmo dekka etter like lang tid hadde MASSE liv igjen...fikk jeg vel egentlig ikke noe konkret svar...annet enn at de selvfølgelig var mye dårligere...! Mooron! :lol:

So...summasumarum...im talking my business elsewhere! 8) Tror heller ikke det er mange av mine kunder som får det firmaet der anbefalt lengre heller...merkelige greier det dær! :lol:

@lpher
 #39615  av @lpher

KK-ma70 skrev: klarer ikke alt til den tid nei, grunkene strekker ikke til.... har akkurat nok til lakkeringen nå.
Men...du stiller opp....du? :)

@lpher

#39661  av spkstrp

hehe... kuhmo dekk ja.. var å skulle ha 195 50 15 til mk1 min hos autovulk i tromsø... den dimmensjonen importeres ikke til norge fikk jeg vite...

Et par uker senere på jobb (er lørdagsvikar postbud ;) så jeg tilfedlig vis reklame for en bmw sjappe øst på ellernoe.. og der var de 195 50 15 til 475 kr ellernoe ;) aldri stol på dekk folk sier jeg bare... kosta hundrings pr dekk par i porto ellernoe..

#39703  av @lpher

spkstrp skrev:hehe... kuhmo dekk ja.. var å skulle ha 195 50 15 til mk1 min hos autovulk i tromsø... den dimmensjonen importeres ikke til norge fikk jeg vite...

Et par uker senere på jobb (er lørdagsvikar postbud ;) så jeg tilfedlig vis reklame for en bmw sjappe øst på ellernoe.. og der var de 195 50 15 til 475 kr ellernoe ;) aldri stol på dekk folk sier jeg bare... kosta hundrings pr dekk par i porto ellernoe..
Ser ut til at det er dekkselgeren som har tatt over sleiping-tronen etter bruktbilselgeren :D

@lpher
 #39811  av KK-ma70

@lpher skrev:
KK-ma70 skrev: klarer ikke alt til den tid nei, grunkene strekker ikke til.... har akkurat nok til lakkeringen nå.
Men...du stiller opp....du? :)

@lpher
Æ kjæm æ 8) bare håpe på at bilen er ferdig utvendig. Har annskaffet meg MK4 supra-emblem for å sette på også. TØFT