TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cameleon farget MR2 MK2 ved Da Vinci brua

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #39371  av jan-erik

Så den kl 15:30 ved lyskrysset ved Da Vinci brua på E18 (fra Oslo mot Askim). Hadde et TRD klistemerke i bakruta, samt HB registert. Noen her?

Trodde først det var Markus på litt avstand, men er visst flere cameleon fargede MR2-er.

#39374  av mr.two

Var vel en som var på forumet for noen år tilbake som hadde en slik med 400 hk eller noe, den hadde ikke noen vinge da...Han skulle selge den tror jeg ? Kanskje det er den du har sett.

#39376  av jan-erik

Tror ikke den jeg så hadde vinge, så kan nok ha vært den ja.

#39421  av chris

Gikk gjennom eiersidene, men fant ikke der. Men vet jeg har sett bilder av den bilen her på forumet ja :)

#39429  av Dalan

Mener jeg har sett bilder av den på eier-sidene her før jeg?
Cameleon-farget uten vinge, vet den har blitt diskutert før, for husker jeg reagerte på at den var Elverums-registrert ;)

#39430  av chris

Dalan skrev:Mener jeg har sett bilder av den på eier-sidene her før jeg?
Ja, det jeg også trodde :)

#39459  av mr.two

jepp, er hvertfall den jeg mente :)

#39466  av MR2turbo

tøff den bilen der. ja :) har ikke hørt noe fra han i det siste.. mailet med han for lenge siden..

#39477  av cameleon

Digg bil da :D

Lurer på om det der er de herlige Kaminari stylinga jeg forguder så mye jeg :wink:

#39486  av jan-erik

Var nok sikkert den ja. Er vel ikke mange andre MK2 med den lakken.

#39727  av Ronny

Tror han jobber på Toyota Øst i Ski. Hjelpsom kar som kan mye mr2!

#39730  av jan-erik

Ronny skrev:Tror han jobber på Toyota Øst i Ski. Hjelpsom kar som kan mye mr2!
Du får få han inn hit da, slik at han dele sine kunnskaper med oss :-D

#39774  av Christian

Det stemmer det, Anders driver med ett motorprosjekt nå. Mener å huske han satsa på 400+ :)

#41788  av jan-erik

Christian skrev:Det stemmer det, Anders driver med ett motorprosjekt nå. Mener å huske han satsa på 400+ :)
Står om han (Anders Felder) på side 127 i Autofil bladet (nr. 5).

Kort referert: V.S. Motor har bygd motoren. TRD-sperre, Turbonetics turbo, turbo-x pop-off, 2 intercoolere og Mugen-stempler. Supra skiver foran med Wilwood superlight bremseskriver. Står at det er 310hk iallfall. Når det gjelder styling blir det Border spoiler og Phenix sideskjørt.