Bilen var da ikke ferdig til jeg kom hjem seint i går kveld fra Panama. Det ser ut som jeg må montere den store FMIC'en likevel, da det ikke er plass til den orginale lenger pga grenrøret. Men turboen, grenrøret, dp og nye bremsene er montert.
Hadde en liten økt i går kveld før jeg la meg til å sove ut jetlagen, og fikk montert icen på plass der den ska være. Litt mer tilpassing blir det for å faktisk få på fangeren igjen, og så må jeg flytte ekspansjonstanken for å få plass til rør og slikt.
Blir en liten økt i kveld og sannsynligvis, da det kom en pakke fra kollevold med litt slanger og slangeklemmer.
Videre i uka så blir det å skifte ut det meste av foringer til powerflex, få på whiteline krengestaget, og muligens cuscodiffen og.
Skal få sparka ut noe bilder i kveld
					
										
																														 
					 
					 Hadde en liten økt i går kveld før jeg la meg til å sove ut jetlagen, og fikk montert icen på plass der den ska være. Litt mer tilpassing blir det for å faktisk få på fangeren igjen, og så må jeg flytte ekspansjonstanken for å få plass til rør og slikt.
Blir en liten økt i kveld og sannsynligvis, da det kom en pakke fra kollevold med litt slanger og slangeklemmer.
Videre i uka så blir det å skifte ut det meste av foringer til powerflex, få på whiteline krengestaget, og muligens cuscodiffen og.
Skal få sparka ut noe bilder i kveld

"skal du frem i flokken, skal det stå 3S-GTE på blokken
skal den være ekstra frekk, skal den ha 4-hjulstrekk"
x 92' MR2 gti
x 90' Celica gt4 (st215) i tusen biter
x 99 Mitsubishi Lancer 1,6 stasjonsvogn 4x4
08 Subaru Outback 2,0D Premium
					 						
            skal den være ekstra frekk, skal den ha 4-hjulstrekk"
x 92' MR2 gti
x 90' Celica gt4 (st215) i tusen biter
x 99 Mitsubishi Lancer 1,6 stasjonsvogn 4x4
08 Subaru Outback 2,0D Premium






 
  
  
  Men tenkte å kjøre 205 kjøler etterhvert...
 Men tenkte å kjøre 205 kjøler etterhvert... 
										

