TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Selger min Carlos Sainz 92 mod! 98000kr---SELGES IKKE

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #391196  av loft

Jeg lufter ideen med å selge min toyota celica turbo 4WD, type carlos sains. Det er nr 2072/5000! Kjøpte denne i oktober 2010 så har ikke hatt den lenge. Det er en utrolig god bil å kjøre, spesielt på vinterføre med de dekkene som følger med. Den har gått 195000km nå og siden jeg kjøpte den har den bare vært håndvaska.
Går godt med ish 250hk, FCD,BC og 4"downpipe med 3"hele veien ut.
Selger den fordi jeg skal ha meg leilighet og må begynne å prioritere og bli voksen, selv om man vil eller ei!

Skal vaske bilen i dag eller i morgen og så legge ut bilder!:)
Sist redigert av loft den 18 jul 2011 16:06, redigert 6 ganger totalt.
 #391202  av loft

CS1.jpg
CS1.jpg (270.39 kiB) Vist 2056 ganger

Rust i hjulbuene bak, sprekk i frontfanger foran nede ved grøftelys og "spoiler" mellom panser og frontfanger er knekt (sendt forespørsel til fensport om å få tak i en). Ny fanger koster 200pund+frakt, hvis man ikke finner en på reppa.
Normal slitasje i setene men overraskende gode å sitte i etter 19år! Kjøre fra oslo-trondheim (50ish mil) uten å bli sliten i ryggen-
Forrige eier har lagt fram strøm- og signalkabel (til bagasjerommet) så er bare å plugandplay om du vil ha mer lyd. Ny cdspiller med ipod/usb/aux i front. Høres ut som forrige eier har bytta ut orginalhøytalerne i bilen da det forsåvidt er god lyd!:)
Sist redigert av loft den 23 mai 2011 18:37, redigert 1 gang totalt.
 #391204  av loft

bump

står i trheim!:) har bare fri fremmover så velkommen til å komme å se på den