TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ut av VINTERPSYKOSEN !

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #38874  av supratt

Da tror jeg at jeg snart er kommet ut av vinterPSKYKOSEN og ser endel lysere på livet :shock:

Det er en spesiell følelse å få på "GROMlettisene", da kommer varme og sene kvelder med nogo attåt ( sitat: Arne Brimi) :wink: :wink:

Sender med ett bilde av hvordan bilen vil se ut om ca. en mnd. tid.
(Rød bil)
Vedlegg
Veilsidekittet vi i løpet av ca.en mnd. vil ha montert.
Veilsidekittet vi i løpet av ca.en mnd. vil ha montert.
1856_1cx.jpg (81.53 kiB) Vist 830 ganger
Oh yeah, endelig sommerdekk igjen.
Oh yeah, endelig sommerdekk igjen.
Bilde 204.jpg (106.86 kiB) Vist 825 ganger

#38879  av @lpher

Se dær ja... :D

Bilde 1: Skakke senke så grovt du vel?! :)

Bilde 2: Se dær ja! :D

@lpher

#38880  av FalcoN

Blir driiitniCe d dær da :mrgreen: :mrgreen:
Gleder meg til å se den ferdig :D :!: :D

#38882  av supratt

Vi har tro på at det skal bli bra ja :wink:

Og vi skal ikke senke så mye nei Alf. :shock:

#38903  av @lpher

supratt skrev:
Og vi skal ikke senke så mye nei Alf. :shock:
Takk! :lol:

@lpher

#38907  av sindrejl

han skal senke _MER_!! :twisted: :twisted: :twisted: hjulene skal forsvinne LANGT opp i hjulbuene før bilen er senket bra nok :twisted:

håper de fleste skjønner ironien.. :P

#38912  av cameleon

Blir bra dette frank og stine :wink: Gleder meg seriøst til å se resultatet! Sikkert noe helt spesielt og se den live med det kittet på!

#38932  av chris

Blir bra det der Frank!! Blir rått å se resultatet!

Menneh.. han med den røde bilen.. det var dryg senking altså.. og bakhjula har jo nesten forsvunnet inni der.. :roll:

#38956  av PÃ¥l

litt for smale hjul bak der ja, på den røde altså :)

#42491  av erling

Det ble litt mye lys & varme her nå ja. Tenker vi skalker lukene for idag før noen detter og slår seg. :wink:

#42514  av CelicaTurbo

Som Erling skrev over; denne tråden er steng. Jeg fant det også best å slette en god del innlegg siden dette gikk over stokk og stein og beskyldninger hit og dit både mellom privatpersoner og flere firma. Jeg var allere "rund" som lot det gå så langt som det gjorde, men dråpen var da firma gikk mot hverandre så dette er lærepenge for alle som måtte vurdere noe tilsvarende i fremtiden:

- Har du noe negativt å si mot et firma så navngi firmaet kun etter at du først har klaget hos dem uten at det har ført noen vei. Om firmaet ikke ønsker å ordne opp etter seg eller viser motvilje, først da ser jeg på det som ok å navngi firmaet. Dette er for å unngå sverting av firmaer pga misforståelser eller uhell, det skal utrolig lite til for å ødelegge et selskaps rykte og marked via internet, da er det synd om selskapet ikke kunne klandres i utgangspunktet. Jeg tar ikke stilling til hva som var tilfellet i det som skjedde her.

- Det som absolutt ikke godtas overhodet er når firmaer skriver negativt om et annet firma, navngitt eller identifisert på et slikt hvis at det er enkelt å gjette hvilket firma det er snakk om.

* Tråden er stengt *