TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart Supra mkll 85 mod

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #38724  av SupraTurbo

I dag kom dama hjem fra skoln å spurte om jeg visste at det sto en svart supra nede i gata nedom huset vårt... Nei sa jeg. Hun trakk meg fram på parkeringsplassen utom huset og pekte nedover,,, Jeg gikk inn å hentet en ts-ogn flyer som jeg tenkte å gå nedover å legge under viskern. Da jeg kom nedover kom eiern ut, så jeg fikk slått av en prat. Fikk dessutn gitt han et slikt kort me online addressen... Så det spørs om vi får se noe til han da. Han holdt til i steinkjer forresten, var drosjesjåfør, som hadde tatt fram supran etter vintern.... Kjempe fin supra, strøken... Glemte kamera da men....

#38733  av FalcoN

Kor på Steinkjer bur du?

#38735  av SupraTurbo

FalcoN skrev:Kor på Steinkjer bur du?
PÃ¥ Nordsihaugen, Martens v 4....
Skal du til steinkjer i kveld eller?

#38736  av FalcoN

Nei...ska på fotballtræning ikveill...men ska sekkert på 3T på Steinkjer imårrå..! Kan kanshe træffes da?

#38740  av SupraTurbo

FalcoN skrev:Nei...ska på fotballtræning ikveill...men ska sekkert på 3T på Steinkjer imårrå..! Kan kanshe træffes da?
Kjøre t Rørvik i morra på dan eg... Veit du av dein supran da?

#38741  av FalcoN

Nei! Faktisk itj shett deinn eiller din sin :!:
Gi ett lite pip når du e tbake da...

#38755  av @lpher

Bra!! På tide det blir litt flere Supra eiere her...slik at vi får veid opp for alle disse celica og mr2 eierne! :lol:

@lpher

#39522  av Dice

@lpher skrev:Bra!! På tide det blir litt flere Supra eiere her...slik at vi får veid opp for alle disse celica og mr2 eierne! :lol:

@lpher
Jeg prøver så godt jeg kan. Mulighens neste uke :D
*Offtopic*

#39523  av Dice

@lpher skrev:Bra!! På tide det blir litt flere Supra eiere her...slik at vi får veid opp for alle disse celica og mr2 eierne! :lol:

@lpher
Jeg prøver så godt jeg kan. Muligens neste uke :D
Gir beskjed

#39563  av @lpher

Dice skrev:
Jeg prøver så godt jeg kan. Muligens neste uke :D
Gir beskjed
Bra!! :D

@lpher