Halloys!
ikveld da jeg kjørte til jobb,så fikk jeg plutselig en tikkelyd. klarte ikke helt å høre hvor den kom ifra, men den hørtest bare når jeg kjørte. forsvant altså når jeg stoppet. og tikkingen økte i hastighet dess forter jeg kjørte og omvendt. var ikke veldig høy tikkelyd,men nok til at jeg la merke til den da jeg skulle finne en sang på cd-spilleren noen som har noe forslag til hva det kan være? eller hva jeg kan sjekke?
  noen som har noe forslag til hva det kan være? eller hva jeg kan sjekke? 
forresten så forsvant den lyden da jeg kjørte i 1.gir og litt i 2.gir. den kom liksom litt ut i 2.giret.
*93. cs*

ikveld da jeg kjørte til jobb,så fikk jeg plutselig en tikkelyd. klarte ikke helt å høre hvor den kom ifra, men den hørtest bare når jeg kjørte. forsvant altså når jeg stoppet. og tikkingen økte i hastighet dess forter jeg kjørte og omvendt. var ikke veldig høy tikkelyd,men nok til at jeg la merke til den da jeg skulle finne en sang på cd-spilleren
 noen som har noe forslag til hva det kan være? eller hva jeg kan sjekke?
  noen som har noe forslag til hva det kan være? eller hva jeg kan sjekke? forresten så forsvant den lyden da jeg kjørte i 1.gir og litt i 2.gir. den kom liksom litt ut i 2.giret.
*93. cs*
Celica CS 93.