MR2turbo skrev:vil bare si at jeg var meget godt førnøyd med senkingen til TTE fjærene jeg hadde på. Ca 2000kr hos toyota med tüf-papirer og de er progressive.
Men det tok noen måneder før de hadde stabilisert seg på den endelige høyden... så litt tålmodighet må nok til![]()

The Doctor skrev:hmmm.. tok aldri noe endelig mål av det, men må jo ha vært rundt 4cm eller mer.. målte i det jeg satt bilen på bakken etter montering av de fjærene og da var bilen mellom 2,5 -3cm lavere. Men den satt seg endel etter det...MR2turbo skrev:vil bare si at jeg var meget godt førnøyd med senkingen til TTE fjærene jeg hadde på. Ca 2000kr hos toyota med tüf-papirer og de er progressive.
Men det tok noen måneder før de hadde stabilisert seg på den endelige høyden... så litt tålmodighet må nok til![]()
Kan du si hvor mye de ca. senket bilen din??

MR2turbo skrev:Delenummeret på TTE fjærene jeg hadde er: AM28022Fikk svar fra Funnemark og Toyota Norge, men ingen finner senkefjærer. Hvilken forhandler kjøpte du de hos ?
Så bytta jeg samtidig alle støvmansjettene, 48331-17021 og 48341-17011

MR2turbo skrev:vil bare si at jeg var meget godt førnøyd med senkingen til TTE fjærene jeg hadde på. Ca 2000kr hos toyota med tüf-papirer og de er progressive.Fikk svar fra han Kurt idag, og han skulle ha 2800,- inkl moms. Syntes det var litt dyrt, men tüv papirer medfølger, og siden fjærene gjør jobben så bestiller jeg