TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Satt pÃ¥ en integra.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #37858  av tbergstad

Satt på en tur med en integra typeR istad... Fy flate... hissigste 190 hk jeg har vært borti noen gang. helt vill på turtall, hompa og rista litt men det skal det gjøre i en sportsbil.... Men det som virkelig imponerte var bremsene... Tror ikke den hadde dratt for fort ifra celican min.. Men den har jo ikke originalt turbotrykk heller da.. Men hadde det kommet en sving så.... Synd å si det.. Men hondaen er overlegen st185 i kjøreegenskaper...

#37863  av @lpher

Nice....men...hvem sier at sportsbiler trenger å riste når det går fort? :lol:

Hvor store bremser er det foresten på Integran da?

@lpher

#37865  av megetlei

Så en svart integra på Verdal i dag (regner med at det var denne)
Jævli kul bil, men blir det ikke slitsomt i med risting og bråk i lengden?
Hvem er det sin foresten?

megetlei

#37888  av tbergstad

Neida.. kunne vent meg til dette.. Gocart aktig... Han som eier den er en 20 åring fra leksdal(sør) Ronny et eller annet. Aner ikke hva slags bremser det er..

#37903  av Speeder

NÃ¥ er vel Integra en god del lettere en st185? Er vel endel som ligger der:)

Hva koster en integra sånn ca da? trodde den nærmet seg prisen på en st205 jeg?

#37978  av tbergstad

den jeg satte på kosta 215k. -98mod.

#38030  av venague

Speeder skrev: Hva koster en integra sånn ca da? trodde den nærmet seg prisen på en st205 jeg?
200-220000

Dere kan finne veldig mye nyttig info om ITR på http://www.kvien.no

#38112  av Speeder

Så en St205 til salgs for 220 i Motorbørsen i går. Så det vil være ett bedre sammenligningsgrunnlag, og da tror jeg integra`n vil slite litt mer :twisted:

Bremsene på St205 bør vel være endel bedere enn st185? med sine 315mm rund baut

#38113  av PÃ¥l

Ja, jeg så den røde ST205'en i motorbørsen, sperra øynene opp :) drømme-vinterbilen min hehe. men for ett år siden var det en svart WRC utgave med 260 hk og lettere vekt til 260000. Den hadde ikke jeg kødda med :twisted: hvem eier den nå forresten? noen her?

#38115  av Speeder

Pål skrev:Ja, jeg så den røde ST205'en i motorbørsen, sperra øynene opp :) drømme-vinterbilen min hehe. men for ett år siden var det en svart WRC utgave med 260 hk og lettere vekt til 260000. Den hadde ikke jeg kødda med :twisted: hvem eier den nå forresten? noen her?

Det er denne du prater om tror jeg, tidligere eier het i allefall Åge, og har flyttet til våre nabor i øst.
Vedlegg
Bilde fra vålerbanen i 2002 hvis jeg husker riktig
Bilde fra vålerbanen i 2002 hvis jeg husker riktig
Celica02.jpg (45.58 kiB) Vist 1200 ganger

#38144  av jan-erik

Speeder skrev:Det var vist 10.mai 2003 :lol:

her er forøvrig flere bilder derfra.. med en del toyota sportsbiler :wink:

http://bilder.tvangsinnlagt.no/japsetreff-100503
Ah, gode minner fra det treffet der. Bilen min hadde visst sniket seg inn på noen bilder der også.