TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var bilen i boks, Supra Mk3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #37816  av AJ82

Bilen er fortsatt orginal, men flere ting er på gang:
- Effektanlegg (bestilt)
- Chip (bestilt)
- Nye plugger (bestilt)
- Nytt Ram Air luftfilter (bestilt)
- Ny front kommer (Håper på Maxx Evo)
- Nye hvite blinklys kommer
- Ny lakk (farge ennå ikke bestemt) Forlsag??
- 18" felger og dekk kommer

Ellers er bilen i meget god stand. Bare gått 142.000km og har fullt servicehefte. Har absolutt alt utstyr og ny alarm.

Kommer tilbake med oppdateringer....
Vedlegg
4.jpg
4.jpg (25.04 kiB) Vist 2113 ganger
3.jpg
3.jpg (37.84 kiB) Vist 2113 ganger
2.jpg
2.jpg (40.45 kiB) Vist 2113 ganger
11.JPG
11.JPG (54.99 kiB) Vist 2113 ganger
Sist redigert av AJ82 den 21 mai 2004 14:22, redigert 1 gang totalt.

#37821  av CelicaTurbo

grattis med bil, så bra ut den der :D

#37823  av jan-erik

Bilen så veldig pen ut. Gratulerer med ny bil :-)

Også sånt fint lite skilt foran da også.

#37862  av @lpher

Gratulerer med FIIIIN bil ja! :D

...også med lite skilt foran da gitt :-)

@lpher

#37890  av Dice

Heisann. grattis så mye.

Forhåpentligvis kommer jeg i nærmeste fremtid også å kunne si det samme som deg AJ82.

BTW: min første post :D

#37899  av s10ne

Grattis med ny bil!

Ser ut som du har en del planer med den. Blir spennende å se resultatet. Jeg tror jeg ville ha beholdt samme farge, men i tillegg lakkert de svarte listene slik at den ble helt hvit. Når du får få 18" så tror jeg det blir kjempe :)

#37902  av cameleon

Grattis med ny bil :wink: Sier meg enig med s10ne angående lakkeringa! Nå vet jeg ikke hvordan den er i lakken, men den så jo temmelig fin ut!

#37919  av s10ne

Mulig den trenger lakkering, men det jeg mente var at den burde lakkeres i samme farge. Hvit bil er kjempefint når den er skikkelig HVIT!

#37930  av AJ82

Enig i at skikkelig hvit bil kan være kult... Hadde vært skikkelig fett med et karbonpanser i tillegg... Men har vel ikke penger til det akkurat nå :cry:

Felger, eksos, filter og plugger blir nok montert til uken.. Nye bilder kommer...

Ps: Listene skal selvfølgelig lakkes, eller evt byttes til flate eller sparkles igjen.

#38079  av Kjelliken

:D Grattis med ny bil flott den der.. Planene høres interesange ut og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet.

Ang farge så er jo det en smak sak. Jeg mener også hvit er en fin farge men skal du spisse den opp litt så får du blå perlemor på den da vil den fremdeles være hvit men i rette sol lyset vil ett skjær av blått komme frem og det er noe av det feteste på en hvit bil. Har hatt det på en av mine motorsykkler og det var kanon fett..

Ellers finnes det jo et hav av farger å velge mellom og jeg liker dyp blå metallic det finnes en farge som vistnok heter caribbien blue og den syntes jeg er kanon fet. kansje litt blå candy oppå der igjen og du har den feteste lå fargen du kan tenke deg..

Men som sagt farge er en smak sak så gå etter ditt egen magefølelse så blir du garantert fornøyd :wink:

#38105  av Turbotrille

Gratulerer med ny bil.
Det er godt det kommer flere MKIII eiere på veiene etterhvert.
Det er synd det er så få Supra i Norge.

Regner du med å kjøre på noen av treffene i år da?

#38120  av AJ82

MÃ¥ si at det frister litt med candy lakk... :lol:
Kjelliken: Du har ikke noen bilder av denne blå perlemoren, som ser hvit ut?? Høres litt interessant ut!
Skal selvfølgelig komme på noen treff.. Noen som vet om når det første er?

#38180  av Dice

Jeg stemmer for hvit farge. Etter du har bestillt bomex kit'et (kremt), og 19 tommere, så blir den bilen så riktig fin :wink:

Samt, ingen kommer til å ha lik bil som du 8)

#38224  av Kjelliken

:? vanskelig å få frem den perlemor fargen på bilde men skal lete i gamle bilder og se hva jeg finner :wink:

Men garantert at du vil like perlemor på hvit bil. Og det blir garantert billigere og friske opp hvit fargen med blå perlemor, enn å skifte farge på hele bilen. med tanke på å skifte farge inni dører og slikt :roll:

#38240  av AJ82

Kjelliken skrev::? vanskelig å få frem den perlemor fargen på bilde men skal lete i gamle bilder og se hva jeg finner :wink:

Men garantert at du vil like perlemor på hvit bil. Og det blir garantert billigere og friske opp hvit fargen med blå perlemor, enn å skifte farge på hele bilen. med tanke på å skifte farge inni dører og slikt :roll:
Hadde vært genialt med bilde... Legger jeg først et lag med ny hvit lakk, og så et lag med blå perlemor da.. Pluss 4-5 lag klarlakk :D

Noen som vet om når det er Toyota eller Supra treff??
Ringte forresten på noen 19" fra Wheelmania idag.. Selvfølgelig var de solgt :cry: