TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bakgrunnsbilde (56k warning)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #37134  av Levia

Jeg har mekka et bakgrunnsbilde som jeg tenkte jeg skulle dele med dere andre. Er ikke sikkert dere liker det så veldig godt men mine Photoshop kunnskaper er ikke all verden ;)

Kommentarer mottas med takk.

Christian...
Vedlegg
ts-ogn-wallpaper.jpg
ts-ogn-wallpaper.jpg (242.7 kiB) Vist 462 ganger

#37135  av sindrejl

aaaaaaaah nydelig!! Ser for meg den der som stoooooooor klapat på veggen :P Gjerne kanskje litt finere tekst der det står toyota sportscar osv :) men ellers svært bra

#37137  av yeah580

Funka fint det! :D

#37140  av jan-erik

Kjempefint! Også så flott og fin rød MR2 da :-)

#37142  av Levia

sindrejl skrev:aaaaaaaah nydelig!! Ser for meg den der som stoooooooor klapat på veggen :P Gjerne kanskje litt finere tekst der det står toyota sportscar osv :) men ellers svært bra
Ja likte ikke den teksten selv. Skulle hatt en logo eller noe sånt. Jeg er ikke så flink med tekst og sånt sjø :)

Christian...

#37169  av Erlend

Bra initiativ :) Likte spesielt de fine hi-res-bildene av bilene. Men kunne du få til litt finere tekst, og ta bort "trådnettet" over bilene? Da hadde det vært konge :D

#37179  av @lpher

Nice :-)

Men..men...en hvit supra da? ;-)

@lpher

#37206  av chris

Trådnettet gjorde det litt fancy synes jeg

Skulle vært en annen farge på Supraen bare.

Og så savner jeg mr2 mk2 der :D ;)

#37260  av Erlend

Tja...trenger ikke å ta bort HELE trådnettet, bare det blir litt mindre av det, så bilene kommer litt bedre frem :) Hadde ikke sagt nei til en annen farge på Supraen der heller nei... :D
Hm...kanskje jeg skal prøve meg på noe sånt selv? :D *mekke*

#37267  av FalcoN

niiCe :D Lag noen med litt gamlere biler å da :wink:
Skrifta var vel det eneste som ikke stemmte helt...Bra ellers :lol: