Steike! Jeg trodde jeg hadde rustproblemer   

Hvordan fikser du dette da?

Audun F skrev:Steike! Jeg trodde jeg hadde rustproblemerGaffateip

ure skrev:Audun F skrev:Steike! Jeg trodde jeg hadde rustproblemerGaffateip

Kan jo sveise litt, men det er helst fra 2mm og oppover jeg har erfaring, og det er VESENTLIG lettere å få til
  Kan jo sveise litt, men det er helst fra 2mm og oppover jeg har erfaring, og det er VESENTLIG lettere å få til  Men jeg måtte nå prøve meg litt
  Men jeg måtte nå prøve meg litt 

ure skrev:Nei det frister ikke noe særlig å holde på ute når det nærmer seg -10....Brrrrrr... Men godt å være ferdig med rusten for denne gang ja,Arild M. Satser på å få den på hjul i helgen og kjørt den litt varm (fine tørre veier her nå),så blir det nok lagring til våren kommerEnig med den, skamkaldt ute!
 Skremmende morro med sommerdekk, -12 grader og småisete sideveier
  Skremmende morro med sommerdekk, -12 grader og småisete sideveier  Artig å sladde litt med den igjen
  Artig å sladde litt med den igjen   Nå kan den få stå til våren...
  Nå kan den få stå til våren... Tengte å bestille disse felgene i 15" * 8" ET 20. Men lurer veldig på om det er plass? Kansje litt valsing må til? Har lyst å prøve med 205/50 eller 195/50 profil.... Kjører 16"*7" med 225/40 profil nå,og med ET35, noen tips til om dette vil gå på en MK1.....
 Tengte å bestille disse felgene i 15" * 8" ET 20. Men lurer veldig på om det er plass? Kansje litt valsing må til? Har lyst å prøve med 205/50 eller 195/50 profil.... Kjører 16"*7" med 225/40 profil nå,og med ET35, noen tips til om dette vil gå på en MK1.....