TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder i signaturen??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #36503  av The Doctor

Hei..

Åssen får man sånne bilder inn i signaturen sin?? Får ikke til..! Er jeg dum kanskje?? :oops:

#36505  av Mr2 Mk2

Bare bruk img funksjonen,altså [img]adressen%20til%20bildet[/img]..Bildet sin adressen kan du finne ved å bare høyreklikke på det og velge egenskaper,så kopierer du adresse/url :) .Og nei du er ikke dum,tror jeg :wink:

-edit bare ikke la de bli så altfor stooooore da :)

#36511  av chris

Blir de for store ser det ut som siden er fullpakket med reklame.

#36515  av CelicaTurbo

som beskrevet ovenfor, men kanskje dette er noe klarere:

- bildet må legges på en annen webserver, som f.eks. hjemmesideområdet ditt hos din internet leverandør.
- I signatur-feltet på din profilside skriver du så inn addressen til bildet, og skriver [img]rett%20fremfor%20addressen%20uten%20noen%20mellomrom,%20og[/img] rett bak addressen uten mellomrom. Da skal bildet vises i din signatur.

... og til slutt, bildet bør ikke være stort, det er da høyden som er mest viktig, ikke høyere enn 100 pixler, helst litt mindre. Ikke bredere enn rundt 500-600 pixler.. Synes jeg det blir for drøyt så fjerner jeg det :)

#36525  av The Doctor

Tusen takk for hjelpen.. Få se om jeg får det til nå da..?

#36528  av mr.two

MÃ¥tte bare teste dette jeg og ! fett esse 8)

#36552  av CelicaTurbo

hehe, vel, begrens størrelsen, og aller helst ikke så flashy at det forstyrrer oversikten og lesbarheten i forumet :) Og tenk på at det fremdeles er mange som bruker modem når dem ser på forumet, så ingen animasjoner eller noe slikt :)

#36618  av The Doctor

Min var vel ikke for stor den?? Fargerik da iallefall :D Visst den er for "Flashy" som du sa så si ifra da!!

#36637  av FalcoN

prøve litt æ å :wink:

sei ifrå vess d vart ferr stort da :)

#36638  av Mr2 Mk2

Skal ikke klage men,den var kanksje litt lang.Litt kjipt bare...

#36644  av chris

Er ikke sånn streamer-gutt jeg, så holder meg uten streamer i signaturen også ;)

#36657  av CelicaTurbo

med "flashy" tenker jeg hovedsaklig på ting som blinker og beveger seg :)