TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MørkblÃ¥ mk2 mr2 Trondheim - (Havstein/ByÃ¥sen)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #36547  av @lpher

Sambo'n hadde bursdagselskap i går og i den anledning måtte jeg hente bestemora hennes på eldresenteret på havstein....greit nok egentlig...artig dame...hu er ikke bestandig helt på nett da...og ville i utgangspunktet ikke være med...helt til samboern min lokka med en tur i "Toyota Sportsbilen"...da fikk pipen en helt annen lyd du! LOL ;-) Merkelige greier det der....Hu glemmer mye....men BIL det har å greie på du gitt! :-)

Vel vel....sto som sagt en mørkblå mk2 MR2 der....parkert rett før du kommer til hjemmet....KT90xxx regisrert....kan ikke huske å ha sett den i trondheim før....anyone?

@lpher

#36588  av chris

Mener å huske at jeg har sett den på omkjøringsveien en gang. Men det var kveld, så litt vanskelig å skille mørk blå, og svart.

#36594  av @lpher

Ja...var litt snedig farge på den.... :-) Vurderte å hoppe ut med lappe...men da hadde jeg allerede fått gamla inn i "sportsbilen" så jeg ville ikke slippe henne utav syne...LOL :-)

@lpher