TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sport Compact Car MR2 artikkelen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #3630  av CelicaTurbo

Jeg fikk tilsendt den etterlyste Sport Compact Car sin MR2 artikkel hvor de diskuterer hele prosessen med å hente 658bhp av en MR2. Det er 136 bildefiler som er scannet fra hele serien og artikkelserien virker rimelig omfattende, fra start til slutt med problemer og løsninger.

Last ned selv og gled dere, med takk til Bjørni:

SCCMR2 Artikkel

:)

Edit: Jeg tittet litt mer på artikkelen og de første filene gjelder Garage SPL's MR2 med 658hk. Hvor mange hester det er i den faktiske prosjektbilen vet jeg ikke men det er mer enn nok for de fleste ihvertfall :)

#3634  av PwRmAd

Knall julepresang.

Takk så mye :)

Chris

#3636  av erling

Nammenam! Bilde Kjekt å ha når man skal begynne å leke skikkelig en dag..

#3638  av CelicaTurbo

og for de med modem: Filen er på 17.5Mb så den er ganske stor men den kommer vel ned på en liten time :)

#3639  av Christian

Har begynnt å lese nå....snacks :)

#3646  av MR2turbo

Jeg får sette meg å lese litt sånn at jeg kan se om dette blir neste vinters prosjekt ;)

#3648  av CelicaTurbo

En ting jeg har reagert på er at de tydelighvis ikke viste hva Turbo-VSV er for noe. De skriver at bilen har 200hk ved standard trykk på 0.45bar og skjønner ikke hvorfor de får så lave tall på dyno på dette trykket da. Vel, standard trykk er 0.65-0.7bar med VSV koblet inn (0.45-0.5 bar uten VSV) og det ser ikke ut til at disse folka oppdaget det :?