TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • NA MR2 MK3 banker S2000, S14 turbo og S15 turbo. :)

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #36101  av tahustvedt
 
Vel på en måte. :) Denne videoen må sees! De tester to NA-biler mot to turbo-biler. MR-S med widebody kit og 2L Celica motor på 190 Hk, Honda S2000 med 250Hk, Nissan S14 med 280 Hk og S15 med 320Hk.

Filen er på 35 678kB

http://auto.joins.com/upboard/pds/pdst/ ... _Turbo.asf

Håper den ikke har vært postet her før.

 #36117  av sindrejl
 
gikk jo bra den mr2'en :)
Morsom disse japsene.. typisk, dem kan ikke lage en eneste film om bil uten at deilige japanske damer er med.. *me likes it* :twisted:

 #36147  av @lpher
 
Artig den dær :-)

Nå er jeg ihvertfall sikker på hvilken bil en eventuell nr. 2 bil måtte bli! ;-)

@lpher

 #36175  av henningl
 
Hehe.. morro film :) mr2'en var helt strippet for vekt da.

S2000 og s14 er mer sammenlignbare biler.. like mye hester og like mye vekt.. ingen tvil om hva som gikk best der ;)

 #36314  av jan-erik
 
Herlig :lol:

Kanskje jeg skal vurdere NA trimming i stedet for turbo på MR2-en min. Ved oppboring til 2 l, nye stempler, råder og kam, samt omprogrammert ECU så gir det fra 190-210HK.

Ellers grei assistent :-) Er ikke akkurat noen sånne med hos Autofil Larsen. Og legg merke til etternavnet hennes: Miura.

En annen skønnhet med navn Miura:
Bilde

 #36336  av Erlend
 
Tror at en MR2 mk3 med Celica VVTL-i motor er veien å gå, Jan Erik :) 190 hk i den lille knerten der... fett! :D

 #36347  av chris
 
henningl skrev:Hehe.. morro film :) mr2'en var helt strippet for vekt da.

S2000 og s14 er mer sammenlignbare biler.. like mye hester og like mye vekt.. ingen tvil om hva som gikk best der ;)
280 hester i S14'en da.. og 250 i S2000'en.