TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt smÃ¥lav BMW? Eller er det bare meg...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #35661  av cameleon

NÃ¥ vet jeg ikke om det er bare meg...Men er denne bilen veeeeldig lav?
Altså kjører du over ei marihøne med den saken der moser du jo jæveln...

http://www.motortorget.no/ann/view.asp? ... w&obj=9822

#35670  av erling

Ser ut som den skulle kunne stryke den litt på ryggen ihvertfall.. :wink:

#35676  av chris

hehe

er jo "senket 70/60mm" da. så ut til å ligge godt nedpå ja ;)

#35694  av sindrejl

koselig å ha over fartshumpene :P

#35703  av cameleon

chris skrev:hehe

er jo "senket 70/60mm" da. så ut til å ligge godt nedpå ja ;)
Senket og senket hehe. enten har han vel tatt bort fjærene eller kutta dem så langt ned at de ikke vises hehe

Men anyhow, hadde den ikke vært så lav så hadde den vært temmelig pen spør dere meg :wink: bare tatt bort spoileren og de sota baklyktene så :)

#35708  av sindrejl

av prinsipp (pga alt for mange oppblåste egoer bak rattet på bimmer) så kommenterer jeg aldri bmw.. selv om dem kan være rålekre.. :)

#35713  av cameleon

Bmw har vært flotte biler det, hadde det ikke vært pga at det er så forbanna mye feil med de! Tro meg, jeg snakker fra erfaring med min tidligere 318IS! Pluss at det er en bil politiet har en tendens til å stoppe litt oftere uten at en har kjørt for fort for å si det slik :wink:

#35716  av supratt

LATTERLIG PRIS, spør du meg. :shock: :shock:

#35718  av cameleon

supratt skrev:LATTERLIG PRIS, spør du meg. :shock: :shock:
Hihi, la ikke merke til det før nå jeg :mrgreen: Ja den var...*kremt* LITT dyr hehe.

#35733  av tbergstad

Det går en slik cab her i verdal som jeg tør påstå kan være like lav eller lavere... En coupe og,men den er ikke registrert.. Sikkert ikke godkjent så lav..

#35768  av chris

Var en bil her i dalen.. rånebil.. som var kappa fjærene på og sånn. den var så lav den, at gnistspruten stod hver gang han kryssa gulstripa på E6'en.... fakta.

#35783  av cameleon

chris skrev:Var en bil her i dalen.. rånebil.. som var kappa fjærene på og sånn. den var så lav den, at gnistspruten stod hver gang han kryssa gulstripa på E6'en.... fakta.
Snakker vi om 200mm senking eller noe? :lol:
Det stod en BMW på Berg Auto for ikke så lenge siden. Den var noe tilsvarende til denne bmw'en. T.o.m Lamborghini Diabloen til han på stargate (som nå desverre er solgt) Var ikke på laaaaaangt nær så lav, og jeg husker jeg reagerte på DEN første gangen jeg fikk se den

#35846  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:Var en bil her i dalen.. rånebil.. som var kappa fjærene på og sånn. den var så lav den, at gnistspruten stod hver gang han kryssa gulstripa på E6'en.... fakta.
Snakker vi om 200mm senking eller noe? :lol:
veit ikke jeg nei, men den lå helt nedpå, så og si. husker ikke hva slags bil det var. ascona ellerno sånt