TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ikke værst det her?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#35129  av Mr2 Mk2

Er jo klin lik,en tegning av Opel Astra jeg så for noen dager siden....

Har ikke helt sansen for disse tegningene,er så mye rykter og skitt... :?

#35133  av @lpher

Du må lese artiklen...så ser du at det verken er rykter ei heller ett reelt konsept :-)

@lpher

#35135  av kennethx

synes den så ut som en Audi forfra.... :shock:

#35158  av CelicaTurbo

Synes det så ut som en Peugeot 306 forfra jeg? Men ellers ganske grei design :)

#35565  av Kjelliken

Det må jo bare være kanon det derre, regner med de har hatt prff hjelp ellers ville nok min 3 årige utdanning innnen design være helt bortkastet.

her er noen av mine tegninger som hadde vert fett om det hadde blitt byget en dag. kunne nesten tenke meg og bygge denne utenpå en MR2

Bilde

Bilde :?

#35580  av @lpher

WOW!! Du er definitivt inne på rett spor! :D

@lpher

#35629  av MRQuoc

o shit .. ser ut som det er plass til 3manns-sofa under taket der :P

#35705  av sindrejl

sinnsyk FET!!!

#35840  av Erlend

Så ut som en TVR Tuscan, den grønne der :)

Ellers så likte jeg konseptet til fjortisene, men nå var det ikke de som designet bilen da, bare de som innhentet markedsopplysninger. Digga de sinnsyke hjulbuene jeg... :D Samt at den var ganske kompakt!

#35941  av Kjelliken

:D Takk for komplimangene på den grønne bilen. Ble inspirert av Doge viper i 1994 når jeg var en tur til statene. så satte jeg meg ned i et par måneder og tegnet denne. men jeg liker jo hekk motor biler selv om jeg kjører celica... så er de råeste med hekk maskin.. kommer flere med tiden må bare få tid til å tegne dem inn på dataen... :cry:

men det kommer mere det lover jeg 8)

#35952  av @lpher

Kjelliken skrev::D Takk for komplimangene på den grønne bilen. Ble inspirert av Doge viper i 1994 når jeg var en tur til statene. så satte jeg meg ned i et par måneder og tegnet denne. men jeg liker jo hekk motor biler selv om jeg kjører celica... så er de råeste med hekk maskin.. kommer flere med tiden må bare få tid til å tegne dem inn på dataen... :cry:

men det kommer mere det lover jeg 8)
Viper?! Det der MÅ JO bare være den ukjente ved-fødselen-bortadopterte-storebroren til Supran det!! :lol:

@lpher