I fjor var jeg på Nürburgring med min mk1 MR2 (var der året før også, men hadde ikke tid til mer enn et par runder). 'Ringen' som den også kalles er, for de som ikke vet det, en bane i Tyskland som er over 2 mil lang, og åpen for alle - selv turistbusser...
Må innrømme at jeg slet i oppoverbakkene med bare 1.6l, men fikk da bedre og bedre rundetider etterhvert. Toppfart var i følge speedometeret over 200 km/t enkelte steder.
For de av dere med bredbånd kan jeg anbefale et besøk på http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/index.php?viewCat=1 - her ligger masse videoklipp fra Ringen.
I år blir det en ny tur, denne gang i nyervervet Celica (dagligbil, MR2en står i garasjen!) - håper at 175 HK og litt mer moment skal hjelpe i oppoverbakkene.
Andre som er angrepet av Ringen-feberen?

Må innrømme at jeg slet i oppoverbakkene med bare 1.6l, men fikk da bedre og bedre rundetider etterhvert. Toppfart var i følge speedometeret over 200 km/t enkelte steder.
For de av dere med bredbånd kan jeg anbefale et besøk på http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/index.php?viewCat=1 - her ligger masse videoklipp fra Ringen.
I år blir det en ny tur, denne gang i nyervervet Celica (dagligbil, MR2en står i garasjen!) - håper at 175 HK og litt mer moment skal hjelpe i oppoverbakkene.
Andre som er angrepet av Ringen-feberen?
MR2 mk1 '87 (godt modifisert...
) - '07 Lotus Exige S (også godt modifisert!) - '98 Subaru Forester S-Turbo og '14 Yaris Hybrid bruksbiler - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no
