TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 pÃ¥ Nürburgring - - 'teaser'...:-D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#341  av mk1 black limited

I fjor var jeg på Nürburgring med min mk1 MR2 (var der året før også, men hadde ikke tid til mer enn et par runder). 'Ringen' som den også kalles er, for de som ikke vet det, en bane i Tyskland som er over 2 mil lang, og åpen for alle - selv turistbusser...:-)

Må innrømme at jeg slet i oppoverbakkene med bare 1.6l, men fikk da bedre og bedre rundetider etterhvert. Toppfart var i følge speedometeret over 200 km/t enkelte steder.

For de av dere med bredbånd kan jeg anbefale et besøk på http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/index.php?viewCat=1 - her ligger masse videoklipp fra Ringen.

I år blir det en ny tur, denne gang i nyervervet Celica (dagligbil, MR2en står i garasjen!) - håper at 175 HK og litt mer moment skal hjelpe i oppoverbakkene.

Andre som er angrepet av Ringen-feberen?

#358  av Hobbes

Jeg er også hekta på ringen. Var der for to år siden med Turbo'en og året føt med en 200SX. Men har kun kjørt 3 runder totalt. Kommer nok til å reise tilbake, kansje i år??

Min favorit er karusellen og et par km etter.

Det eneste jeg slet med var alle motorsyklene som jeg måtte passe på hele tiden.