TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny Versting Fiskesluk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #35287  av cameleon

Her er altså min nye hobby. Fiske. Fiske er "ganske" gøy har jeg funnet ut. Det ligger hakket over biler må jeg si. Hadde jeg fått valget mellom nye 18" og en ny fiskestang hadde jeg defiitivt valgt stanga. Helst modifisert med ekstra tykt snøre for å stå imot den tøffeste torsken. Her ser dere også et bilde av de nye verstingslukene på markedet. Disse gir kriblinger i magen til den erfare fisker.

De tre ørretslukene fra sølvkroken er nøye planlagt helt fra begynelse av. både design og farger er tenkt nøye gjennom. Men ikke la deg lure. Bak det søte lille sluken skjuler det seg en STOR og FARLIG fiskekrok. Men blir den håndtert på rett måte og med forsiktighet, er den relatvt enkel og se opp for.

Her har dere Herlgheten! Slpp skiftenøkkelen og girstaga og ta på dere støvler og ut i have og fisk!!!.................. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Vedlegg
Sluk
Sluk
sluk.jpg (19.84 kiB) Vist 674 ganger

#35288  av Mr2 Mk2

Hehe jeg har faktisk 2 sånne sett på hytten

#35303  av CelicaTurbo

...vet fremdeles ikke helt om jeg skal ta dette seriøst jeg? :)

#35308  av cameleon

CelicaTurbo skrev:...vet fremdeles ikke helt om jeg skal ta dette seriøst jeg? :)
Er ikke så veldig seriøst heller :D Måtte bare fine på noe så inni hampen teit i dag :D

#35311  av hmsilset

Pleier å fiske på oppdrettsanlegg jeg!Er av den veldig
utolmodige typen :P Noen som har spillt feskball her?
Veit man ikke skal leke med maten men... :twisted:
 #35316  av sindrejl

cameleon skrev:Her er altså min nye hobby. Fiske. Fiske er "ganske" gøy har jeg funnet ut. Det ligger hakket over biler må jeg si. Hadde jeg fått valget mellom nye 18" og en ny fiskestang hadde jeg defiitivt valgt stanga. Helst modifisert med ekstra tykt snøre for å stå imot den tøffeste torsken. Her ser dere også et bilde av de nye verstingslukene på markedet. Disse gir kriblinger i magen til den erfare fisker.

De tre ørretslukene fra sølvkroken er nøye planlagt helt fra begynelse av. både design og farger er tenkt nøye gjennom. Men ikke la deg lure. Bak det søte lille sluken skjuler det seg en STOR og FARLIG fiskekrok. Men blir den håndtert på rett måte og med forsiktighet, er den relatvt enkel og se opp for.

Her har dere Herlgheten! Slpp skiftenøkkelen og girstaga og ta på dere støvler og ut i have og fisk!!!.................. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Du sliter Kim :P :P :P seriøst, som chris sier, du er den snodigste karen jeg noengang har møtt på :D

#35321  av jan-erik

??? Hva er dette cameleon?

Nå vet jeg ikke om bilen din står i vinteropplag, men regner det som eneste sannsynlige forklaring på noe slikt!

Leses med innlevelse ala gamle Filmavisen og Kirkvaag:

" Her ser vi nok et eksempel på hva den norske vinteren kan gjøre med en stakkars bilinteressert. Måneders lengsel etter sin kjære MR2 kan til slutt bli for mye når vinteren blir lang. Ja, men fortvil ikke. Takket være det utrolige TS-OGN forumet vil herr cameleon bli reddet fra sluken til sportsfiskernes verden. Det er mange farer som lurer gjennom vinteren; som å bli lurt til å bruke alle pengene til oppussing av huset slik at det ikke finnes noe til trimming og styling når våren kommer. Men den aller største trusselen er kjærester, samboere og koner som mener det må da være mye mer fornuftig å selge den upraktiske sportsbilen som jo tross alt står parkert i garasjen halve året!

Da er det godt å vite at det i de sørligste stedene av vårt vakre land om en måneds tid er helt bart. Og etter det går det raskt nordover. "

Skål alle sammen på en fredagskveld!

#35324  av cameleon

jan-erik skrev:??? Hva er dette cameleon?

Nå vet jeg ikke om bilen din står i vinteropplag, men regner det som eneste sannsynlige forklaring på noe slikt!

Leses med innlevelse ala gamle Filmavisen og Kirkvaag:

" Her ser vi nok et eksempel på hva den norske vinteren kan gjøre med en stakkars bilinteressert. Måneders lengsel etter sin kjære MR2 kan til slutt bli for mye når vinteren blir lang. Ja, men fortvil ikke. Takket være det utrolige TS-OGN forumet vil herr cameleon bli reddet fra sluken til sportsfiskernes verden. Det er mange farer som lurer gjennom vinteren; som å bli lurt til å bruke alle pengene til oppussing av huset slik at det ikke finnes noe til trimming og styling når våren kommer. Men den aller største trusselen er kjærester, samboere og koner som mener det må da være mye mer fornuftig å selge den upraktiske sportsbilen som jo tross alt står parkert i garasjen halve året!

Da er det godt å vite at det i de sørligste stedene av vårt vakre land om en måneds tid er helt bart. Og etter det går det raskt nordover. "

Skål alle sammen på en fredagskveld!
Bilen min ble jo kræsjet den vettu venter på forsikringselskapets endelige oppgjør. Får en ny mk2 snart da :wink:
Ikke bare du som har en kjæreste/samboer som mener en bør selge den upraktiske sportsbilen som tross alt står parkert i garasjen halve året hehe.

Skål til deg også jan erik :wink:

#35343  av kennethx

Når det gjelder fisking, så kunne jeg tenkt meg å prøve den Crocodile dundee aproachen....*BANG*

#35347  av Christian

hmsilset skrev:...Pleier å fiske på oppdrettsanlegg jeg!Er av den veldig
utolmodige typen...
Det er flere av oss ja, tok noen flotte regnbue ørreter i en oppdretsdam til en kafeteria en gang. Lenge siden, var på skoletur :lol:
Kjipt når vi blei tatt da :roll: :lol:

Jan Erik : Skål!
Ang samboere har jeg skaffa en bra deal, bilen selges om hesten hennes selges, noe som aldri kommer til å skje 8)