Her er altså min nye hobby. Fiske. Fiske er "ganske" gøy har jeg funnet ut. Det ligger hakket over biler må jeg si. Hadde jeg fått valget mellom nye 18" og en ny fiskestang hadde jeg defiitivt valgt stanga. Helst modifisert med ekstra tykt snøre for å stå imot den tøffeste torsken. Her ser dere også et bilde av de nye verstingslukene på markedet. Disse gir kriblinger i magen til den erfare fisker.
De tre ørretslukene fra sølvkroken er nøye planlagt helt fra begynelse av. både design og farger er tenkt nøye gjennom. Men ikke la deg lure. Bak det søte lille sluken skjuler det seg en STOR og FARLIG fiskekrok. Men blir den håndtert på rett måte og med forsiktighet, er den relatvt enkel og se opp for.
Her har dere Herlgheten! Slpp skiftenøkkelen og girstaga og ta på dere støvler og ut i have og fisk!!!..................

De tre ørretslukene fra sølvkroken er nøye planlagt helt fra begynelse av. både design og farger er tenkt nøye gjennom. Men ikke la deg lure. Bak det søte lille sluken skjuler det seg en STOR og FARLIG fiskekrok. Men blir den håndtert på rett måte og med forsiktighet, er den relatvt enkel og se opp for.
Her har dere Herlgheten! Slpp skiftenøkkelen og girstaga og ta på dere støvler og ut i have og fisk!!!..................

Vedlegg
sluk.jpg (19.84 kiB) Vist 674 ganger
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo