Master skrev:Hvis jeg ikke husker helt feil så ligger jeg vel i 90 km i 4 gir på rett over 2000 rpm. 6gir er helt ubrukelig. 120-130 så går det nesten ikke an å bruke 6 gir. Må vel opp i 140 hvertfall. Når man kjører i 4 gir er det bra nok drag til å kjøre forbi. Har ikke tenkt så mye på det. Men skal ut en tur etterpå så jeg kan prøve å legge merke til gir og hastigheter.BrennaRacing skrev:Beste er nok å prøve selv ja. Har ikke prøvd sport, men syns ikke Luxury er så dårlig som alle skulle ha det til. Er som å kjøre en bensinbil ca:DHva mener du eksakt med "er som å kjøre en bensinbil" ? Bare lurer på hva som legges i det.
Hvis du går for sport så må du huske å sjekke utstyrslista. Er mye som er standard på en Luxury som du ikke får med på en SportHvor ofte bruker du 6 gir? 5 evt? I hvilke hastigheter bruker du de forskjellige girene i hovedsak? For å kjøre forbi biler, må du gire mye ned da eller er det godt drag i 4-5 gir?
Tror nok Sport har en fordel på disse områdene, men er redd for den skal bli for kortsteget, og det dermed blir mye giring,...
Står en IS 220d på Toyota Bodø som jeg har fryktelig lyst å prøve...
Den ISen i bodø syns jeg var veldig dyr?! Får jo en 250 for den prisen jo.
Hva med denne Sport`en: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=20883825.
- 2006 Lexus IS 220d
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??