Da er tiden inne for å begynne på oppussing av mr2`n.
Det er en 86 mod som jeg kjøpte i sommer. Den har stått i noen år så det er litt rust og gammel morro som må fjernes. Jeg har bestilt body-kit og litt småstasj til den. Den skal og hellakkeres, vet ikke helt hvilken farge det blir enda da. tar gjerne imot tips til farge 

Det blir ett lite motorbytte til 4-agze med girkasse og drivverk.
Det blir nok helt sikkert mye mer som man finner ut etterhvert også 

Jeg har akkurat begynt å demontere litt, så det blir litt spennende å se hvor mye som må gjøres med tanke på rust osv.
Skal prøve å oppdatere litt med bilder osv etterhvert som jeg får gjort ting, legger ved noen bilder av hvordan den så ut når jeg parkerte den på verkstedet
-Magnus-
Bestemte meg for å gå for dette kitet fra extreme dimentions

Det er en 86 mod som jeg kjøpte i sommer. Den har stått i noen år så det er litt rust og gammel morro som må fjernes. Jeg har bestilt body-kit og litt småstasj til den. Den skal og hellakkeres, vet ikke helt hvilken farge det blir enda da. tar gjerne imot tips til farge

Det blir ett lite motorbytte til 4-agze med girkasse og drivverk.
Det blir nok helt sikkert mye mer som man finner ut etterhvert også

Jeg har akkurat begynt å demontere litt, så det blir litt spennende å se hvor mye som må gjøres med tanke på rust osv.
Skal prøve å oppdatere litt med bilder osv etterhvert som jeg får gjort ting, legger ved noen bilder av hvordan den så ut når jeg parkerte den på verkstedet

-Magnus-
Bestemte meg for å gå for dette kitet fra extreme dimentions

ser ut til å bli litt rust arbeid av det her
 ser ut til å bli litt rust arbeid av det her  Men det ser da ut som om det har blitt gjort bra jobb med å rette den da
  Men det ser da ut som om det har blitt gjort bra jobb med å rette den da   Han er på ferie frem til slutten av måneden så det blir vel henting av rearcut rett etter påske, så før det må jeg ha plukket ut den gamle motoren og stasj, så blir det nok lakkering før montering av motor. Så nærmer det seg vel at bodykittet kommer også
 Han er på ferie frem til slutten av måneden så det blir vel henting av rearcut rett etter påske, så før det må jeg ha plukket ut den gamle motoren og stasj, så blir det nok lakkering før montering av motor. Så nærmer det seg vel at bodykittet kommer også