TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny værsting Toyota?!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#34546  av 240 z

ole ringstad(rats) har bygget en lexus v8 tror det er 4.3 med kompressor.
den blei bremset hos broren anders til over 800 hk.

#34615  av @lpher

240 z skrev:ole ringstad(rats) har bygget en lexus v8 tror det er 4.3 med kompressor.
den blei bremset hos broren anders til over 800 hk.
Ã…ssen Lexus er det snakk om da?

@lpher

#34629  av @lpher

Værsting-toyota my ass! ...var jo en Prius jo.... :lol:

@lpher

#34666  av Morten

Vi er lettlurte vi... :mrgreen:

#34742  av Ole-M

Haha
NÃ¥ ble jeg lite skuffa.
De har altså bestilt seg Toyota Prius. Som har elmotor(er) på 400Nm pluss en bensinmotor på 115Nm.

#34746  av @lpher

Ole-M skrev:Haha
NÃ¥ ble jeg lite skuffa.
De har altså bestilt seg Toyota Prius. Som har elmotor(er) på 400Nm pluss en bensinmotor på 115Nm.
Yepp...and i believe the word youre looking for is...WHY?! :-)

@lpher

#34855  av Kjelliken

:shock:
Bilde

her er litt mere info....

Feb 21, 2004 – The ultimate show car that Fabrizio Giugiaro of ItalDesign is finishing for the Geneva Motor Show will have an easy task at electrifying the visitors, but they will not be shocked. The design work tailored for the new two-seater, mid-ship coupe concept car is somehow predictable, and yet very sexy.

According to insiders, it may be painted in the same colour as the Alfa Romeo Brera (a colour that seems to be a sort of trademark for the Italian design house). Indeed what has turned Fabrizio Giugiaro on, was to be able to engineer a completely new sports car with the powertrain of the future from a blank sheet. With the support of Toyota, he has re-organised the components of a high performance Hybrid package that combines the benefits of a 3.0 litre V6 engine with two electric motors and new batteries. The package brings 350 kW of power and tons of torque driving the front and rear axles through two electric motors. The new show car will be named after Alessandro Volta, the Milano born inventor of the electric battery.

sånn i tilfelle dere lurte :roll:

#34944  av 2fast4u

@lpher skrev:Tja...nice front...skikkelige prestanda....men jeg kunne tenkt meg flere bilder av siden...og bakenden...så får vi se om den kan selge ;-)

@lpher
Her er ett par bilder.

Kunne ha tenkt meg å vifte litt med denne bakenden på stripa. :wink:
Vedlegg
Toyota11.jpg
Toyota11.jpg (39.21 kiB) Vist 468 ganger
Toyota12.jpg
Toyota12.jpg (48.53 kiB) Vist 468 ganger

#34947  av @lpher

Sweet mother!! :) Det DÆR var rumpe det!! :-)

If that aint a full blown supercar...i dont know what is! :D

EDIT:
Har måkevinge-dører den dær? ..og noe som ser ut som rear-view kamera'r...med skjermer på hver side av dashen...im guessing? :-)
Bensin-motorn bak eller? litt trangt til en v6 foran dær! :-)
...og sveitsiske skilt?

@lpher

#34948  av MRQuoc

:shock: :shock: :shock: det der var noe helt annet enn tegninger !! :D ..
o m g :P

#34952  av chris

oh mama!! :shock:

den der kunne jeg godt tenkt meg å hatt i hvert fall.

@lpher: ser ut som det er små kameraer på utsiden av bilen ja, og i så fall er det skjermer på innsiden. fett, og dyrt.. ikke for det, resten av kjerra ser heller ikke så billig ut :?

-edit-
vil tro det er midship engine ja.

#34958  av PÃ¥l

herregud den bilen ser jo 10 ganger bedre ut enn Både honda nsx og diablo og alle andre! Sant å si så har jeg ikke sett råere utseende! Vanvittig sinna front! og DEN RUMPA asså! nydelig! Håper den blir satt i produksjon!

#34972  av Erlend

Enig med Pål, skikkelig rå! Har sett noen råere biler, men det er jo sånne karbonmonstere fra Italia med prislapp på 3,5 mill og limited produksjon på 750 stk :P

#34996  av erling

Den dær var jo ganske foxy. :D

#35038  av chris

Erlend skrev:Enig med Pål, skikkelig rå! Har sett noen råere biler, men det er jo sånne karbonmonstere fra Italia med prislapp på 3,5 mill og limited produksjon på 750 stk :P
synes den der så bedre ut en karbonmonsterene fra italia jeg ;)