Kjøpte en Mr2 sw20 ombygd me 3SGTE motor, den gikk som ett lyn helt til det ble stopp,
det visste seg at det var ett stempel som hadde "smeltet?" og lagd ett solid hakk i sylinderen, fikk takst på jobben hos toyota, de skulle ha 60 000,- førr og reparere den, dette var da med ny komplett shortblock til 28 000 kr.
Hva er egentlig forskjellen på en 3sgte blokk og en vanlig 2,0 gti blokk?
Prisen skremmer meg, og jeg legger meg nå flat og ber om hjelp fra dere som kan dette, iåme at jeg bare hadde bilen i fjorten dager:/ og ikke kan en dritt om skruving.
Hjelp?!
Msn: mbg_1990@hotmail.com
det visste seg at det var ett stempel som hadde "smeltet?" og lagd ett solid hakk i sylinderen, fikk takst på jobben hos toyota, de skulle ha 60 000,- førr og reparere den, dette var da med ny komplett shortblock til 28 000 kr.
Hva er egentlig forskjellen på en 3sgte blokk og en vanlig 2,0 gti blokk?
Prisen skremmer meg, og jeg legger meg nå flat og ber om hjelp fra dere som kan dette, iåme at jeg bare hadde bilen i fjorten dager:/ og ikke kan en dritt om skruving.
Hjelp?!
Msn: mbg_1990@hotmail.com
*1991 MR2 GTI Turbo (3gen) 280rwhp* kjøpt 28/11-09*
*1999 Audi A6 2,4 V6 Lim, ltd* *solgt 28/11-09*
*1986 Honda Accord Aerodeck 2,0EXI* *Gammalgullet*
*1986 Volvo 740 2,3 gle stv.* *traktorn*
*1986 Audi 80 1,8ge, rammeskeiv og jævli*
*1999 Audi A6 2,4 V6 Lim, ltd* *solgt 28/11-09*
*1986 Honda Accord Aerodeck 2,0EXI* *Gammalgullet*
*1986 Volvo 740 2,3 gle stv.* *traktorn*
*1986 Audi 80 1,8ge, rammeskeiv og jævli*