Ahh, stas og begynne montering når det ser sånn ut.. 

- 00' MR2 MK3

kunne tenkt meg litt forskjellig hvis den skal demonteres
  kunne tenkt meg litt forskjellig hvis den skal demonteres
ST205RR skrev:BOMBEHehe, nei. Impulskjøp lenge leve!
du klarte ikke å holde fingra fra fatet nei,grattis med ny bil da
 Har fått kosa meg litt med starlet på snø også nå endelig...
  Har fått kosa meg litt med starlet på snø også nå endelig...  
 tojo2 skrev:Du som for med den ja..Som nevnt på PM har jeg ikke bestemt helt hva jeg egentlig skal med denne bilen enda, men skal ha det i bakhodet.kunne tenkt meg litt forskjellig hvis den skal demonteres

ErikG skrev:Den tok ikke lang tid før ble solgt. Brodern var også klar for å hente den.Hehe, datt tilfeldigvis over annonsa ca halvannen time etter den ble lagt ut (og var ikke første til å ringe engang!)
ure skrev:Den delebilen ser jo ut som den kan reddes vel....Det meste kan reddes om en bare vil nok.
 Men når det er sagt er det MYE rust på denne selv ved første 2min kikk....
  Men når det er sagt er det MYE rust på denne selv ved første 2min kikk.... kjekt med biler på lager,grattis med enda en på tunet
 kjekt med biler på lager,grattis med enda en på tunet 
 Ikke rare greiene sålangt, men satser på å få kost meg litt i påska i hvertfall.
  Ikke rare greiene sålangt, men satser på å få kost meg litt i påska i hvertfall. 

) i lokalet når man finner ut man mangler en overgang til fuelrailen, ellers så har man hva man trenger for å lage ferdig fremre delen av bensinsystemet. Et bilde tidlig i prosessen her (glemte å ta bilde når vi var ferdige, får se om jeg husker det en annen dag). Sveiser på AN6 nippel istedenfor de ukurante M12x1.25
 ) i lokalet når man finner ut man mangler en overgang til fuelrailen, ellers så har man hva man trenger for å lage ferdig fremre delen av bensinsystemet. Et bilde tidlig i prosessen her (glemte å ta bilde når vi var ferdige, får se om jeg husker det en annen dag). Sveiser på AN6 nippel istedenfor de ukurante M12x1.25 )
 )

SÃ… LEKKERT!!!
  SÃ… LEKKERT!!!