TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva jeg og evt dere styrer med ellers

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #34293  av larsst185

Sånn rent bortsett i fra å bruke alt av penger på bil driver jeg også med dette.Noen fler som er bitt av RC basillen? :)
Vedlegg
instrument 031.jpg
instrument 031.jpg (278.23 kiB) Vist 609 ganger

#34295  av Ronny

Jepp, har knust 3 fly, 1 båt (sank) og div. biler. Har faktisk en Savage som går nå. :D

#34302  av larsst185

hehe.litt krasj må vel til.Sånn så helien ut etter at jeg ble litt vel tøff i sommer.
Vedlegg
HPIM0331.JPG
HPIM0331.JPG (501.14 kiB) Vist 597 ganger

#34304  av Christian

Har knust noen modellfly i min tid :roll: Er glad i å bygge de, men når jeg skal fly detter dritten ned hele tiden :lol:

#34311  av CelicaTurbo

Hadde modellfly når jeg var yngre, artig det men klarte aldri å lande skikkelig uten å knekke understellet (tålte jo ikke skiten når det først hadde knekt en gang).. ble for dyrt i lengden så alt ble solgt, angrer til tider på det egentlig :)

De siste årene har jeg mest hatt lyst på en 1/10 skala buggy/rallybil med firehjulstrekk og bensinmotor.. men da av den typen hvor man bygger hele bilen selv fra mange selvstendige deler.. bare synd at dem bilene som man bygger selv er alt for dyre :?

#34313  av larsst185

Du bør kjøpe deg en 1/8 bil om du skal ha bil.1/10 synes jeg blir for puslete å spinkelt.3990 koster en kyosho inferno fra Smallsize.Den er helt rå.

#34314  av CelicaTurbo

joda, en 1/8 er jo det mest fristende så klart men 1/10 er en mer forsiktig tanke :)

#34315  av larsst185

Pengene er vel til for å brukes (opp) :lol:

#34320  av CelicaTurbo

joda, brukes opp på bil, og da en 1/1 bil hovedsaklig :)

#34335  av turboman

Joda...

Kræsja 3 slike fly på ett år, så..hehe...

Blitt endel turer i skogen, det i seg selv er jo sunt nok det...

Dette er en hobby som anbefales alle.... :D
Vedlegg
modellfly.jpg
modellfly.jpg (157.52 kiB) Vist 564 ganger

#34338  av larsst185

Er ikke det der en ready S.Tåler en trøkk de dær.

#34348  av turboman

larsst185 skrev:Er ikke det der en ready S.Tåler en trøkk de dær.

Stemmer, det er en Ready... Skal noen kræsjer til før de knuses helt.. :-)

..og er uhellet ute, er det enkelt å lappe sammen igjen med epoxy-lim og sølv-tape....

#34357  av larsst185

hvor gjør du av flyet i mr2 en?Jeg har store problemer med å få helien inn i celicaen :shock:

#34379  av MRQuoc

larsst185 skrev:hvor gjør du av flyet i mr2 en?Jeg har store problemer med å få helien inn i celicaen :shock:
han har vel den på taket .. også trykker han på en knapp når den skal ta av.. i nesten james bond stil :mrgreen: :P

#34396  av CelicaTurbo

flyet tar jo ikke mye plass når vingen taes av da så jeg tipper det er ganske enkelt jeg :)