TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Initial D spill pÃ¥ sharereactor...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#34198  av sindrejl

grøss.. hvordan funker det DER da?.. :P

#34217  av CelicaTurbo

et spill ja.. er det kommet det også nå :)

...filstørrelsen er nå så liten at jeg har tvil til om det er noe grafisk bra, men det kan nå være gøy fordet.. gir du rapport Kenneth? :)

#34230  av kennethx

Satt det på nedlasting i går. Jeg ble så ivrig at jeg bare måtte dele det med resten med en gang...

I følge beskrivelsen skal man DRIFTE! Big surprice....andre features som gummitape deathmatch osv...

Sikkert litt jalla kvalitet, det var ikke store greiene, men rapport kommer :)

#34269  av Erlend

Laster ned jeg også ;)

#34281  av kennethx

Hehe, rimelig jalla ja. Jeg har ennå ikke klart å starte et New game, navnet mitt bare forsvinner når jeg trykker done/next eller whatever.

Klarte imidlertid å starte quick race, og var ikke akkurat imponerende nei.

Klarte ikke en gang å få i gang en drift, bare forhjuls ploget ut i autovernet. Men kansje du har bedre hell enn meg Erlend?

#34303  av CelicaTurbo

hehe, ikke overraskende at det var jalla.. men for å drifte må du nok løsne ræven på bilen på et vis.. bør vel helst ha ratt og pedaler også slik at man kan bremse moderat inn i svingen f.eks.. bruker man taster er det jo bare enten/eller :)