TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny værsting Toyota?!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #33908  av @lpher

Etter å ha sett denne tråden:
http://www.supramannen-racing.com/forum ... 6215#16215

+ det faktum at Quicksilver også snakker om en kommende Toyota-råtass....leeds me to believe at det er ting på gang fra Toyota...men hva?! ;-)

Kommer i mai-juni? ....drygt 500Nm fra fabrikk?!!

Dette må jo bare være en Lexus IS/GS/LS/SC med 4.3 OG kompressor det....ELLER at Toyota har tenkt å kuppe markedet ved å overraske publikum med en Supra-erstatter?!!! :D

@lpher

#33913  av @lpher

chris skrev:Var ikke mye info om det gitt..
Nope...det er akkurat derfor jeg VIL vite mer! :-)

EDIT: kikka litt på Toyota.co.jp nå...Soarer/SC430 har ihvertfall 430Nm originalt....pr.idag. Så det kan jo være så enkelt at det er en ny revisjon av 4.3'en (3UZ-FE) som kommer i en eller annen ny grombil? ;-)

@lpher

#34041  av @lpher

Dette peker bare i EN RETNING DET! :D En Supra erstatter!!!

"Jeep ? knappast ... de här har betydligt sämre markfrigång än en Jeep.... Det är inte en Lexus utan en ny Toyota. "

Til sammenligning...så ble ikke mkIV vist spesielt lang tid i forveien heller da de lanserte den for salg sommern 1993. Ikke ett eneste spionbilde...ingeting! Hva gjør de egentlig? Tar de livet av eventuelle spionfotografer eller? LOL ;-)

@lpher

#34043  av chris

@lpher skrev:Dette peker bare i EN RETNING DET! :D En Supra erstatter!!!

"Jeep ? knappast ... de här har betydligt sämre markfrigång än en Jeep.... Det är inte en Lexus utan en ny Toyota. "

Til sammenligning...så ble ikke mkIV vist spesielt lang tid i forveien heller da de lanserte den for salg sommern 1993. Ikke ett eneste spionbilde...ingeting! Hva gjør de egentlig? Tar de livet av eventuelle spionfotografer eller? LOL ;-)

@lpher
Hmm.. mystisk

#34054  av Speeder

@lpher skrev:

@lpher
Hmm... og jeg som trodde de bare hadde kjøpt seg ny trekkvogn :lol:

Men dette høres jo spennende ut, regner med at de bilene blir hodt orginale heller :twisted:

#34064  av Goose

NÃ¥ har jo ryktene sagt at Toyota kommer ikke med Supra erstatter,
men det som er mystisk er at det var så mye snakk om det og plutselig det meste av info er borte, jeg tror og ikke minst HÅPER at Toyota har noe sykt på lur og at dem kommer til å overraske alle:)

Nå har nissan kommet med 350Z så Toyota bør sjønne at Supra mk5 trenegs på markedet!

#34084  av @lpher

Goose skrev:NÃ¥ har jo ryktene sagt at Toyota kommer ikke med Supra erstatter,
Skal ikke se helt bortifra at de ryktene er satt ut for å dempe forventningene...for så å kuppe markedet med en monster-bil! :D

Wishfull thinking? tja...men er reell mulighet også...spør du meg ;-)

@lpher

#34085  av Goose

ja ening der...
Toyota pleier å være flink til å holde ting hemmlig... 8)

#34157  av CelicaTurbo

hm, ser ut som en krysning mellom lambo og Celica, ikke noen Supra :)

#34160  av jan-erik

Syns den så meget bra ut jeg. Med 0-100 på 4.1 og rundt 400hk så er denne ikke dum da, selv om den aldri kommer til å bli produsert.

Ser ikke ut som noen Supra, men tror at en etterfølger til Supra må være ganske mye annerledes enn dagens. Må jo huske at designet skal vare og være friskt i de neste 5-8 åra.

#34171  av CelicaTurbo

jeg tror nok at en eventuell ny Supra vil få lykter som har en lignende stil av Celica/MR2 ihvertfall ettersom det ser ut til at dette er ganske gjennomført hos Toyota nå, alle vanlige modeller har jo denne typen lykter..

#34182  av MRQuoc

ser for meg den bilen ovenfor . ...
tja , hvis vi nå setter på en liten brannstige og liten vanntank under panseret foran ,.. så har vi faktisk en liten rask brannbil for flyplasser ? :D
Designen kommer sikkert til å bli bra .. litt vanskelig for meg å tygge nye design .. men det kommer når årene går ;)
Men jeg kan huske noen postet den 5. Supra'en med motoren midtstilt (prosjektbilder). definitivt noe for min fremtidig familie .. men en gal og stridig ting å gjøre med supra , mener nå jeg med tanke på tidligere versjoner :]

men for all del .. jeg skal ha meg en av Personlige elektriske kjøretøyene som kommer med tiden , jeg gleder meg litt til å bli voksen :D 8)

#34219  av @lpher

Tja...nice front...skikkelige prestanda....men jeg kunne tenkt meg flere bilder av siden...og bakenden...så får vi se om den kan selge ;-)

Ser nå ihvertfall ut til at det er den bilen der han har estilt seg ihvertfall :-)

@lpher