TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger bilde av "araber antrekk"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #33372  av MR2turbo

Jeg trenger et bilde av en sånn hvit kjole som de går med i f.eks. arabiske Emiratene.. Skal få sydd meg en sånn kjole :P

Skal på araber/sommerfest i hangaren på jobb til helga, og da må jeg jo bare komme som sjeik.. :mrgreen: hehe.. blir sand, vann og 30+grader.. + noen barer langs "stranden" da ;)

Har prøvd å lete litt rundt, men finner ikke no bilde no sted, jeg.. så om noen ville hjulpet meg så er det topp..

Vet at det lå noen bilder på http://www.toprpm.com men den siden er ikke tilgjengelig akkurat nå..

#33383  av jan-erik

Er det ikke bare å snurre i gang Flåklypa da :wink:

#33394  av arild

han her karen da Markus ;)

Bilde

#33406  av MR2turbo

takk for tipsene begge to :)

#33420  av erling

arild skrev:han her karen da Markus ;)
:lol::lol: Steinrått bilde! :D

#33423  av @lpher

jan-erik skrev:Er det ikke bare å snurre i gang Flåklypa da :wink:
Akkurat det var det første jeg tenkte på også! ;-)

@lpher

#33438  av MR2turbo

Flåklypa var topp den :D så nå er syinga i gang :mrgreen:
Og med passende tykke gulllenker blir nok dette bra.. hehe
Vedlegg
araberen.jpg
araberen.jpg (54.69 kiB) Vist 1410 ganger

#33455  av Erlend

ROFL :)

#33459  av MRQuoc

HAHAHAHA *ROFLMAO*

:mrgreen: !! tror tier'n har noe gullspray som du kan bruke på noen kjettinger du har i garasjen . .. :mrgreen:

#33460  av @lpher

Bring on the Gullænks! LMAO :D

@lpher

#33467  av CelicaTurbo

absolutt supert det der hehe :)

#33472  av MR2turbo

hehe.. må ut å kjøpe litt stæsj i dag, ja :mrgreen: Tror det kan bli en ganske artig fest... hehe

#33483  av cameleon

MR2turbo skrev:hehe.. må ut å kjøpe litt stæsj i dag, ja :mrgreen: Tror det kan bli en ganske artig fest... hehe
hadde d ikke vært for at du bor så langt unna kunne du fått lånt gullutstyret mitt hehe. ring, klokke og et gullkjede :D det eneste du mangler nå utenom smykkene er en fet sigar (helst 40cm lang og 5cm i diameter :P ) pluss et par babes hehe.

Btw, tror A og B-gjengen har tilbud på smykker nå. både i størrelse small, large og extra large :mrgreen:

#33499  av MR2turbo

hehe, takk alikevel ;)
NÃ¥ er "gullsmykkene" i hus...
Men god idé med feit sigar da :lol: