They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo
Lady_in_MR2 skrev:Ikke på meg selv!! Måtte ha lånet på meg selv skjønner du og pant i bilen, da må også forsikringen stå på meg...Er du helt sikker på det? Du kan forsikre en bil som ikke står registrert på deg mener nå jeg, med mindre forsikringsselskapet ditt er veldig sært. Og så lenge bilen har kaskoforsikring så er nok banken fornøyd, samme hvem forsikringen står på.
Lady_in_MR2 skrev:Det var iallefall ett eller annet med at bilen måtte være registrert og forsikra på samme person, tror iallefall det!Takk takk Lady
Noe som er helt sikkert er at jeg skal ha meg MR2 igjen eller noe annet gromt senere når jeg blir rik!![]()
Nå meg jeg utdanne meg og slikt vettu og da passer det dårlig med billån og dyr forsikring...
Cameleon: Synd det som skjedde med deg da. Jeg vet hvordan det følest.
Har hatt nesten ulykke med MR2n. Du blir helt skjelven og får omtrent sjokk...Dagen etterpå var det en i nærheten som styrta av veien og døde.
Da tenkte jeg bare: det kunne ha vært meg...
Menmen, etterhvert så glemmer du og greier å slappe av å ha det moro med bilen igjen..
Bra du ikke ble skada da
Lady_in_MR2 skrev:Goose: Vet ikke helt enda, de som kjøper bilen vil vel ha de med.Den er grei
Jeg ble enda tristere da jeg skulle se på sommerfelgene mine...
Der lå de, så fine, nye å råe...Og jeg som hadde gledd meg hele vinteren til første vårdag kom og jeg skulle ut å cruise med 18" mine...
hulk hulk...
Cameleon: kanskje, visst jeg får lov til å kjøre din nye MR2 når jeg føler for det???