TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pus er tørst....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #33294  av bose

Som dere kanskje skjønner,etter noen timer på mirc så går det endel cola..da er det oxo logisk at det må tømmes av og til.Men igår så var det opptatt. :wink: der hadde pus planta seg for slukke tørsten...Skål pus! ;)
Vedlegg
IMG_0615.jpg
IMG_0615.jpg (93.05 kiB) Vist 1372 ganger

#33306  av memo

hahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:

#33326  av @lpher

LMAO :D Du har ikke vurdert å sette ut en vannskål til pusen da? :-)

@lpher

#33329  av bose

Den har vannskål ved siden av maten hele tida.Bytter oxo vannet hver dag.Men begge kattene elsker å være på baderommet.Den andre katta drikker fra vasken HELE tida.Når det ikke er noen der som kan skru på krana så legger hu seg ned og venter....Virker som om kattene har et prinsipp å ikke drikke fra vannskåle dems.
Vedlegg
IMG_0598.jpg
IMG_0598.jpg (98.35 kiB) Vist 1327 ganger

#33338  av cameleon

Det som er morsomt når kattene ligger nede i vasken, er å peise full guffe på vannkrana :twisted:

#33339  av bose

Nei huff.så slem er jeg ikke

#33345  av sindrejl

hiih.. katter er så søte :D

#33357  av @lpher

bose skrev:Den har vannskål ved siden av maten hele tida.Bytter oxo vannet hver dag.Men begge kattene elsker å være på baderommet.Den andre katta drikker fra vasken HELE tida.Når det ikke er noen der som kan skru på krana så legger hu seg ned og venter....Virker som om kattene har et prinsipp å ikke drikke fra vannskåle dems.
LOL :-) Jeg regna med det... :-) Katta vår drikker også av springen hvis a kommer til ;-) Men hu trives best...når a får rappe vann fra glass som vi har satt fra oss! :-)

@lpher

#33362  av CelicaTurbo

minner om en katt jeg og samboeren passet i sommer (fikk låne leiligheten til eierne mot at vi passet katten mens dem var borte). Den katten var rimelig sær gitt, nektet bl.a. å drikke vann fra noe som helst annet enn rennende vann fra springen på badet.. noe annet var helt håpløst :)

#33371  av MR2turbo

hehe katter er ålrighte dyr ;)