Hva ender du opp med å gjøre da? Godkjenne med fullt antall Hk?
Med mindre du gjør det, vil du sitte akkurat like fordømt mye i saksa uansett?
jumbo skrev:Vel, hva med å angripe dette i motsatt ende - dvs. ikke fokusere på å dumpe trykket gjennom wastegaten, men snarere forhindre at turboen lager trykk i utgangspunktet... Selve turboen (les vifta) trenger vel gjerne spenning for å gå rundt, eller er denne dreven mekanisk? Om man kutter den (eller gjerne setter på en bryter) burde vel trykket la seg fjerne ganske greit? Om dette er umulig pga av div. skal jeg ikke uttale meg om!He-he.. Ja du kan la være å starte motoren på målingen.
jumbo skrev: (blir tydeligvis en smule vanskelig å få turboen til å ta komplett ferie, jaBlir nok det ja.)
Christian skrev:Jeg skal prøve med mindre trykk, SÅ får jeg se hva som må til ellers...Du skal selvsagt måle den på et frittstående verksted først, og ikke hos biltilsynet? Hvis ikke syens jeg du er modig!
Bilen skal på rullene i januar engang, nytter ikke å ta alle problemene på forskudd