TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lambo ala Skogsholm

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #33229  av jan-erik

Regner med de fleste har hørt det siste utspillet til vår samferdselsminister? Må jo være helt blåst i topplokket for å bare tenke tanken på dette.
Vedlegg
Lamborghini Skogsholm.jpg
Lamborghini Skogsholm.jpg (131.98 kiB) Vist 2027 ganger

#33239  av CelicaGT

Hehe veit det!! No ska jo alle biler over 3500kg ha fartssperre. Tenk på alle amerikanske bilane som blir regga som liten lastebil, med 350 hk motor og toppfart på 100 km/t.
Får håpe det ikkje får tilbakevirkande kraft da...... :wink: :?

#33242  av erling

Når TS kommer med sånne utspill... ..føler jeg at jeg oxo må forsvare meg her.. ..på samme saklige nivå selvsagt.

#33246  av Christian

Det er rimelig smertelig ja...men de får jo neppe noe slikt igjennom da :) Håper jeg... :roll:

#33248  av CelicaTurbo

Erling: beklager men jeg slettet det bildet du hadde lagt som vedlegg, det var litt for mye for media å godte seg over om dem hadde funnet det på ts-ogn, hadde det vært litt mindre person-rettet hadde det vært greit :)

#33250  av Mr2 Mk2

Christian skrev:Rakk heldigvis å se det jeg da :lol: Vakkert...
hehe,syns den var knall :lol:

#33251  av erling

CelicaTurbo skrev:Erling: beklager men jeg slettet det bildet du hadde lagt som vedlegg, det var litt for mye for media å godte seg over om dem hadde funnet det på ts-ogn, hadde det vært litt mindre person-rettet hadde det vært greit :)
:oops: *Gi meg selv ørefik*

Det var kanskje litt sterk kost ja.. Jeg ble litt utagerende her istad. :D

#33257  av sindrejl

eh.. hva var det bilde av? speedometeret ditt? :P

#33259  av Mr2 Mk2

hun med skogsholm sitt hode,pluss litt annet dill :wink:
Vedlegg
60379_3248.jpg
60379_3248.jpg (70.14 kiB) Vist 1973 ganger

#33265  av CelicaTurbo

joda, bildet var artig det, men rent politisk ønsker jeg ikke slikt på disse sidene så lenge en politikers hode er klistret til kroppen ikke sant, uansett hvor uenig jeg er i denne damen så kan det sees ut som et personangrep for enkelte personer :?

#33272  av sindrejl

fartssperre på 100 er helt koko .. og helt ugjennomførbart.. dessuten blir det mye mer lovløshet.. folk kommer garantert til å kjøpe biler uten sperren og ta helt av da purken ikke gidder å måle så mye mer da folk ikke kan kjøre så alt for fort uansett.. så må purken mere ut enn de var og alt blir bare mye værre..

vips så ser hele landet ut som et utdrag fra Mad Max :)

#33275  av Mr2 Mk2

Tipper det hadde tatt 5min før en pc geek hadde funnet opp en chip som lurer systemet :roll:

#33308  av Christian

Tja, på mange lastebiler er det faktisk bare å nappe ut en sikring :wink:
SÃ¥ det blir nok ikke verdens undergang :)

#33315  av CelicaTurbo

næh, blir aldri aktuellt hoverhodet, ser for meg hvor mye sinke nordmenn på ferie kommer til å bli med en slik begrensning i bilene.. og det er garantert et hvis å omgå slikt..