TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyotaekspressen i dag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #33093  av chris

bladet dumpa ned i postkassa i dag. mye lesbart stoff der.

artikkel om MR2 mk3, Toyotas satsning i USA (bl.a. Lexus), om kræsjsenteret til toyota, bilde av en mk7 celica med kristiansandsk eier, Supraen til Einar Hernes er med, Toyotas formel1 satsing, ++

#33139  av @lpher

Ang. Hernes Supran...så tror jeg vi får se enda bedre tall fra den kanten utover denne sesongen....da han holder på å bygge ett nytt monster av en motor med en FABRIKKSNY 2JZ-GTE motor!!!! Tørr ikke engang gjette på hva denne hadde kostet oss vanlig dødlige! ;-)

@lpher

#33156  av MRQuoc

altså , jeg har enda ikke død .. er det da noe for meg ? *undre*

#33187  av Erlend

Hmm..hvordan får man tak i ToyotaEkspressen?

#33195  av Mr2 Mk2

Fet den røde Celicaen da,og er det flere en meg som likte den nye priusen?

#33202  av @lpher

Erlend skrev:Hmm..hvordan får man tak i ToyotaEkspressen?
Det er en sånn greie på baksiden av hvert blad til omadressering etc. Men såvidt jeg forstår så er de veldig glade i nye abonnenter...så skriv noen linjer om at du ønsker å motta Ekspressen, sammen med navn/adresse OG reg.nummer på TS-OGN Toyota'n din, og send det til:

Toyota Norge AS
3009 Drammen

Det er ikke noe fax/e-mail adr. på denne slippen..så jeg antar de vil det pr. snail-mail :-)

So...go on folks...every true TS-OGN member will want this...and its even free!! :-)

@lpher

PS! Kan jo hende det kommer et notis/reportasje om TS-OGN i bladet før eller siden også :-)

#33203  av MRQuoc

@lpher skrev:
Erlend skrev:Hmm..hvordan får man tak i ToyotaEkspressen?
Det er en sånn greie på baksiden av hvert blad til omadressering etc. Men såvidt jeg forstår så er de veldig glade i nye abonnenter...så skriv noen linjer om at du ønsker å motta Ekspressen, sammen med navn/adresse OG reg.nummer på TS-OGN Toyota'n din, og send det til:

Toyota Norge AS
3009 Drammen

Det er ikke noe fax/e-mail adr. på denne slippen..så jeg antar de vil det pr. snail-mail :-)

So...go on folks...every true TS-OGN member will want this...and its even free!! :-)

@lpher

PS! Kan jo hende det kommer et notis/reportasje om TS-OGN i bladet før eller siden også :-)
i'm in! .. jaggu .. Drammen, sjokkerer meg lite ettersom dette er jo Toyota hovedstaden i norge 8) ..

#33348  av Erlend

Da skal jeg jammen meg sende inn en søknad :)