TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er blitt utfordret pÃ¥ bilgalleriet.dk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#32617  av Morten

He, he..
Du har 69% av de første 16 stemmene Erling! :mrgreen:

Den gule er jo egentlig fin som helhet (og spesielt at den er gul da :wink: ) ..men fronten ødelegger mye og når det kommer til interiør lakkert i bilens farge hiver jeg inn håndkle! Er det noe jeg virkelig ikke liker på en bil så er det nettopp det! (beklager alle som er uenige og føler seg støtt :wink: )

#32673  av Christian

Bare sånn for å spørre litt dumt, hvordan i helsike kan man oppdatere eier siden på det forumet? Finner ikke ut av det :oops:

#32678  av jumbo

Uff, nå kom jeg i skade for å stemme på feil bil igjen... urk :twisted:

#32680  av The Doctor

Stemte på begge gutta fra NORWAY! Lykke til :D

#32684  av erling

Takk for støtten kara. Og Ole Martin, håper tanken teller for meg og..? :mrgreen:
Morten skrev:He, he..
Du har 69% av de første 16 stemmene Erling! :mrgreen:
Det er bra. Han må ned på landjorden, mest fordi han har for mange utropstegn i profilen sin. :mrgreen: Men han berger seg med fargen ja.. :D Neida, sikkert en gjennomført bil det der, men ikke helt min smak. :)
Christian skrev:Bare sånn for å spørre litt dumt, hvordan i helsike kan man oppdatere eier siden på det forumet? Finner ikke ut av det :oops:
Tror kanskje denne linken virker på din bruker.. Ellers går du på "Min konto" og "Ret tekst".

#32685  av jumbo

Liker ikke stilen på den gule, og hvertfall ikke stilen til eieren :)

For mange utropstegn der, ja!

#32720  av Christian

erling skrev: Tror kanskje denne linken virker på din bruker.. Ellers går du på "Min konto" og "Ret tekst".
Takker, tydeligvis jeg som er blitt blind på mine eldre dager :roll:

#32761  av MR2turbo

Stemte på den lille røde, jeg ;)

#36415  av MR2turbo

hmmm.. har blitt utfordret igen.. Denne gangen av en rød italiener ;)
Stemmer mottas med takk :)
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_udfor ... &formsort=

#36474  av Kjelliken

:shock: stemte på din der jeg den røde italjenere få bare bli lagt i grusen

#36560  av jumbo

Auda, litt ujevn konkurranse dette, Markus :)

#36563  av MR2turbo

Takk for stemmene.. hmm ser ut til at japsene banker italienerne :D

Men absolutt tøff den røde og syns nå jeg ;)