dca skrev:nå skal jeg ut å bruke penger på sommerfelger...usj..sent ute!
Lykke til med shoppingen ! Legg gjerne ut bilde av nyskoene når du har fått dem på

dca skrev:nå skal jeg ut å bruke penger på sommerfelger...usj..sent ute!
Gibos skrev:Noen sier du bør kjøpe skinnstoler om du hander denne bilen, jeg kan bare si at skinnstolene ikke er toppers, all "infrastruktur" under skinne skinner igjennom, det ser faktisk, unskyld uttrykket, jævlig billig ut.Hva mener du her? Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen. Etter jeg leste det du skrev kikket jeg nøye på hullene i setene neste gang jeg var i bilen, men jeg så ingen infrastruktur skinne gjennom i det hele tatt.
Edit: Kan også bekrefte at 220d ufattelig nok ikke har dobbelt eksosanlegg, eller i det minste et pent enderør. Men igjen er det jo kun utseende det går på
Gib
galx skrev:det var jo ikke bare bare...2 av sjappene var stengt og de andre jeg var innpå har jo bare vanlige typiske felger... det skal jeg IKKE ha! ... jeg er KRESEN! hehedca skrev:nå skal jeg ut å bruke penger på sommerfelger...usj..sent ute!
Lykke til med shoppingen ! Legg gjerne ut bilde av nyskoene når du har fått dem på
dca skrev:galx skrev:det var jo ikke bare bare...2 av sjappene var stengt og de andre jeg var innpå har jo bare vanlige typiske felger... det skal jeg IKKE ha! ... jeg er KRESEN! hehedca skrev:nå skal jeg ut å bruke penger på sommerfelger...usj..sent ute!
dca skrev:at skinnet ser billig ut er jeg langt ifra enig i!
og hva som skinner igjennom skjønner jeg ikke helt?
MEN at det med enderør og sånn ikke her bra er jeg helt enig i! den siste "fine" detalj finishen syns jeg mangler litt iforhold til hva audi og bmw presterer.. bare enkle ting som org felger og høyde på bilen er jo helt feil iforhold til at min er en sport... kunne jo likegodt vært en 4wd... dette er noe toyota sliter med på alle bilene sine... de er skyhøye og leveres med upassende felger... irriterer meg...menmen...nå skal jeg ut å bruke penger på sommerfelger...usj..sent ute!