Dette er sett nr. 2 av lykter jeg har. De første dugget (regnet inni lykta..) på begge sidene før jeg modifiserte dem - dugget ikke etter modifiseringen i det hele tatt.
Sett nr 2 var helt nye og orginale da jeg modifiserte dem, dem dugget ikke i det hele tatt hverken før eller etter modifiseringen. MEN, nå i de siste månedene begynte høyrelykta å dugge i nedkant mot grillen. I påsken tok jeg ut lykta. Gjorde helt rent og sikaflexinerte stort sett alt som kan komme vann til.. Skulle være helt bænkers, men neida.. Samme dugget i hjørnet kom snikende tilbake.
Jeg kan støtte teorien til Neo om varmeforandringer og omslag, men har en mistanke at vannet kommer inn et annet sted også. Har begynt å lure på om vannet kommer under mellom panserkanten og lyktehuset og renner bakover og inn mellom pæreholderne på en måte - skulle jo være vanskelig det også..men det blir mye trykk når bilen er i fart og det er ikke helt tett rundt pæreholderne.
Så har man justeringene på panserhøyden på kanten av forskjermen, burde jeg kanskje ha forsøkt å justere dem litt lengre ned dersom dette var mulig, få mindre glipp mellom panser og lykt
Mulig en lyktespoiler vil være susen
Har ingen sprekker i glasset, lyktene er jo tross alt bare 1,5 år gamle. Blir sprø av det der. Koster 3290,- pr. orginal lykt...
Tror jeg også blir å bestille nye lykter fra US. Dem er ikke godkjente for bruk i Norge, men den risken får jeg heller ta

Elelr så må jeg flytte til et sted det ikke regner

.