TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jan Erik Tester Bruktibiler

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#32144  av Dalan

CelicaTurbo skrev:jeg vet at det blir lagt ut på internet men det tar ofte en stund før det dukker opp der har jeg inntrykk av..
Ligger ute nå den.. :)

#32146  av @lpher

MRQ skrev:altså .. min ligner på FIAT ?!
?... Må være Fiat X-1/9 han sikter til da?

EDIT: Leste linken først nå :D

@lpher

#32152  av kennethx

Får vel si at MR2 MKII fikk, ehh positiv omtale? hehe. Husker ikke helt hva han sa, men noe sånn som at "Skal du trekke fjortiser vekk fra TV-skjermen, så er dette bilen" Det var sikkert ikke helt ordrett, men det var noe i den duren.

#32226  av jumbo

Gikk på NRK i kveld :)

Han sa 6.5 sek, men teksten var 7.3

#32351  av jan-erik

Ingen grunn til boikott av Autofil MRQ, de har jo anbefalt alle MR2-ene i sine programmer.

At MK1 ligner på Fiat X-1/9 er jo noe alle vet og en vel etablert sannhet. Vil nå likevel si at MK1 er en mye bedre bil en den Fiat'en.

#32360  av CelicaTurbo

syntes det var greit resultat fra testen jeg, han snakket så positivt som han kunne uten å virke useriøs :)

#32363  av MRQuoc

jan-erik skrev:Ingen grunn til boikott av Autofil MRQ, de har jo anbefalt alle MR2-ene i sine programmer.

At MK1 ligner på Fiat X-1/9 er jo noe alle vet og en vel etablert sannhet. Vil nå likevel si at MK1 er en mye bedre bil en den Fiat'en.
8) calmed downed already 8)
( btw .. jeg ha'kke tv , så jeg vet jo engang ikke hva de sier der .. det får jeg igjennom kommunikasjonsmedia'en her uansett :P )