TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• H-wing?!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#32353  av Turbo 4x4

Det tror jeg er det værste jeg har sett... :shock: .. Han må jo være star wars største fan....

#32359  av cameleon

Det verste er at han antageligvis har brukt en del penger på det der... Men vekker oppmerksomhet, det gjør det :wink:
Sikkert en sånn fyr som skremmer barna med sånne darth vader lyder og greier. Pssshhhht......Niiiils....I'm....Phhhhss......your father.....psssshhhht

#32361  av sindrejl

lål

#32366  av chris

Hehe, den der har jeg sett før. Det er jo gjennomført da. Gjennomført sykt riktignok, men.. :lol:

#32404  av MR2turbo

hehe.. syns den var så stygg at den var tøff jeg :)

#32412  av memo

MR2turbo skrev:hehe.. syns den var så stygg at den var tøff jeg :)
tror det går i det samme her...selv om jeg er merkelig forvirra... vet ikke helt hva jeg skal si? freak? :lol:

#32425  av jan-erik

cameleon skrev:Det verste er at han antageligvis har brukt en del penger på det der... Men vekker oppmerksomhet, det gjør det :wink:
Sikkert en sånn fyr som skremmer barna med sånne darth vader lyder og greier. Pssshhhht......Niiiils....I'm....Phhhhss......your father.....psssshhhht
Må være skikkelig fan han der. Ellers så kan man jo lage de lydene til Darth Vader med å montere en turbo på den.

Synes den var skikkelig gjennomført jeg.

La også merke til de blå neon lysene under bilen. Ser likheten med en viss MR2 fra Dagali her, og i tillegg liker fyren fra Dagali å drive med glassfiber. Kan vi vente oss en MR2 Turbo R2D2 Special Edition ???
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

#32426  av Dalan

Ha ha, Obi-Shawn :mrgreen:
Honda'er i am'rika altså.. :?
håper jeg ikke ser altfor mange av dem når jeg drar til junajten om 3 dager 8)
..eller, det hadde vært litt tøft å :P