TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SpørsmÃ¥l ang Ã¥ kobble ut EGR pÃ¥ st 185

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #321945  av Stian AB

Haugrud skrev:bare si du skal ha de to pakningene til egr, ene sitte på toppen, andre på innsuget :)
okey 8)
 #321954  av Daniel HS

Den på toppen kan du sikkert bruke om igjen, det kunne iallefall jeg... Den andre laget jeg bare ny pakning til hjemme, ved hjelp av litt tykk papp og alufolietape...
 #321997  av Stian AB

Daniel HS skrev:Den på toppen kan du sikkert bruke om igjen, det kunne iallefall jeg... Den andre laget jeg bare ny pakning til hjemme, ved hjelp av litt tykk papp og alufolietape...
det enkle er ofte det beste ja..og billigste :lol:
 #322063  av Daniel HS

Stian AB skrev:
Daniel HS skrev:Den på toppen kan du sikkert bruke om igjen, det kunne iallefall jeg... Den andre laget jeg bare ny pakning til hjemme, ved hjelp av litt tykk papp og alufolietape...
det enkle er ofte det beste ja..og billigste :lol:
Var vel egentlig fordi det var det raskeste! :P Skulle på banen med bilen dagen etterpå... :wink:
 #325876  av Haugrud

Har ikke bilde, men egr sitter på toppen og innsuget på venstre side..du ser den med engang du åpner panseret..en stygg brun klump som henger på innsuget..tvis sitter mellom innsuget og toppen.
 #325881  av CelicaDream

Haugrud skrev:Har ikke bilde, men egr sitter på toppen og innsuget på venstre side..du ser den med engang du åpner panseret..en stygg brun klump som henger på innsuget..tvis sitter mellom innsuget og toppen.
Skal sjekke etter...prøve å ordne noen bilder oxo...
 #328442  av HC

bra dette kom opp akkurat no.. for har planer om akkurat det samme. må rydde litt opp i det storemotorrommet :) hehe
men greit at det har pakningene nede på toyota men trenger ikkje du no plate får å skru det igjen. noe lignende dette http://www.gtfours.co.uk/pics/egr/egr.jpg

eller har derre bare kappa og røret og sveist eller blokkert hule vist ikkje kor kan eg få takk i det
 #328518  av Daniel HS

HC skrev:bra dette kom opp akkurat no.. for har planer om akkurat det samme. må rydde litt opp i det storemotorrommet :) hehe
men greit at det har pakningene nede på toyota men trenger ikkje du no plate får å skru det igjen. noe lignende dette http://www.gtfours.co.uk/pics/egr/egr.jpg

eller har derre bare kappa og røret og sveist eller blokkert hule vist ikkje kor kan eg få takk i det
Send en PM til Celica_st185, han selger de block-off platene... :)