TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jan Erik Tester Bruktibiler

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #32086  av Mr2 Mk2

Jan Erik Larsen Testet 3 bruktbiler:
1.Ford Fiesta 1,6 Sport
2.Honda Civic 1,4 is
og grunnen til at jeg skrev inn dette 3.Toyota Mr2 Mk2

"Drømmer du om en Ferarri, men kun har139 000 kroner å handle for. Da er dette bilen for deg"
"MR2 er også en kjempe-hit i dag, i form av en supermorsom roadster"
"Dette er en fullblods sportsbil "
"Å kjøpe en eldre sportsbil vil fort føre med seg en del skruing og mekking. Det tror jeg du slipper med en Toyota MR2"

Mye skryt til Mr2 som ventet...Link: http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/3497955.html

#32087  av turboman

Tøft....

Kommer dette på TV'n tro??

#32088  av bose

kommer ikke det ikveld da?

#32091  av Mr2 Mk2

er jammen ikke sikker men håper jo på det! :D

#32093  av Dalan

Tøft!

Virker som det kommer på TV'n i kveld :)
Dette må jeg få med meg

#32097  av CelicaTurbo

og jeg som ikke engang har NRK2 :?

#32099  av sindrejl

" Motoren er en 2.0 liter som yter 156 hk og klarer 0-100 på 6,5 sekunder. "

Overdriver _LITT_ da ;)

#32100  av Dalan

CelicaTurbo skrev:og jeg som ikke engang har NRK2 :?
Alle episodene kommer ut på nett på http://www.nrk.no/video eller så går det i reprise på NRK1 mandag kl. 22.00 :)

#32101  av CelicaTurbo

jeg vet at det blir lagt ut på internet men det tar ofte en stund før det dukker opp der har jeg inntrykk av..

#32103  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:jeg vet at det blir lagt ut på internet men det tar ofte en stund før det dukker opp der har jeg inntrykk av..
ja det stemmer desverre :wink: får tape det da å kjøre ut til det med det :roll:

#32104  av Master

har dere redda mange fjortisser fra tv-skjermen?? :lol:

#32105  av sindrejl

jeg har redda en del med min celica også :D

#32121  av CelicaTurbo

jostein: jeg får heller smøre meg med tålmodighet, nytter ikke med tape for jeg har ikke videospiller heller, har aldri sett behovet :) Eller kanskje jeg skal undersøke når dette blir sendt på NRK1 og se dette på skurrete tvbilde og knapt eksisterende lyd (og dette betaler jeg lisens for? Ikke eksisterende NRK2 og knapt eksisterende NRK1 i en av Bergens største bydeler? :evil: Både TV2 og TVNorge får jeg mye lettere inn på antennen :roll: )

#32140  av Zerpent

Kommer i reprise på nrk1 på i morra, mandag celicaturbo. Tror det er i ti-tia...

#32142  av MRQuoc

altså .. min ligner på FIAT ?! .,. S T F U , jeg har allerede boikottet autodrill greiene , og holder boikotten enda oppe .. makan til frekkhet , Jan erik's sine beskrivelser holder ikke mål , overflatisk banan skal man lete lenge etter .. derfor ,., S T F U