TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor mye er denne verdt?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #320589  av Eliaz

Hei!

Bare lurer på hvor mye denne bilen omtrent er verdt. Det er en 2002 Celica T-Sport, med 97000km.
Lakken er så godt som ripefri, minus litt steinsprut på panseret.

Av utstyr er:
*Limited ed. thundergrey farge
*18" TTE felger m/goodyear eagle sommerdekk 225/40, Nokian vinterdekk (begge kjørt en sesong)
*Full skinn
*Aircon
*Full stereo med sub
*Full TTE pakke med senkesett, spoiler bak, osv. (Bilen har full utstyrspakke fra fabrikk)
*Mørke bakruter
*Defa alarm
*Full defa motorvarmer og kupevarmer med fjernkontroll
*Xenon lys
*Optima redtop batteri

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #320595  av lexusmann

Skikkelig flott bil!! :D Du burde da i hvertfall få 200k for den hvis den er en T-sport??men bare gå i gang og arrester meg hvis jeg tar feil, har ikke fulgt med på prisene i det siste...kunne meget vel tenkt meg den men har sikkert ikke råd... :roll:
 #320597  av celicat23

Den er nok verdt en del mer enn 200.000kr. Folk selger vanlige 2002 modeller for alt fra 160-220.000kr (220.000kr for en vanlig celica er nok og være VELDIG optimist men...) Er jo ikke lett og si noe fornuftig om pris, siden det er så få til salgs. Men nettop det stiller deg litt friere til og kunne bestemme pris litt selv. Alt blir solgt, bare prisen er rett.

Burde i vertfall få en 250.000, eller mer.
 #320603  av lexusmann

Var noe sånt jeg tenkte meg, jeg også, 250k+...men har du noen bedre bilder av den eliaz?synes bare de var litt mørke...skal du selge den flotte vogna altså??? :shock: er jo en relativt sjelden bil...
 #320658  av Eliaz

Ja, det er en meget skjelden og utrolig pen bil. Selger den med et veldigt tungt hjerte, men jeg må ha
noe som er større. Denne bilen er helt utrolig, så fantastisk morsom å kjøre :)
Ser at de var mørke på bærbar-skjermen, så egentlig bra ut på den stasjonære.

Her er et par andre bilder:

Bilde
Bilde
Bilde