Lørnings, hvordan gikk det til slutt med bilen??fått igjen bilen??

Lexus- beste bilen!!!!! My precious! MÃ… ha den nye IS'n engang!!!
'07 Corolla e15 1,6
Tidligere biler:
87 corolla e9 1,6
91 carina 2 1,6
96 celica 1,8 T20
99 Lexus IS 200 Sport compressor
93 corolla 1,3 xli liftback
97 corolla 1, 3 xli Ginza sedan

'07 Corolla e15 1,6
Tidligere biler:
87 corolla e9 1,6
91 carina 2 1,6
96 celica 1,8 T20
99 Lexus IS 200 Sport compressor
93 corolla 1,3 xli liftback
97 corolla 1, 3 xli Ginza sedan

Det ringte en kar som villa ha dusør for å fortelle hvor bilen var, og da spurte jeg om bilen var hel, og han sa at nei, den var kappa i biter. Men politiet har tatt opp igjen etterforskningen. Har visstnok tatt inn folk til avhør og greier på grunnlag av telefonsamtalen da. Men har ikke hørt noe er fra dem på en stund, så jeg veit ikke. Trist sak..!
 Det ringte en kar som villa ha dusør for å fortelle hvor bilen var, og da spurte jeg om bilen var hel, og han sa at nei, den var kappa i biter. Men politiet har tatt opp igjen etterforskningen. Har visstnok tatt inn folk til avhør og greier på grunnlag av telefonsamtalen da. Men har ikke hørt noe er fra dem på en stund, så jeg veit ikke. Trist sak..!

- Davy Crockett
- Davy Crockett

ihvertfall så lenge det holder
 ihvertfall så lenge det holder  Har ikke hørt noe mer fra Politiet, og saken har tydeligvis blitt henlagt. Men jeg igjen forsikringspenger, så da ble det ny bil=) Er jo fortsatt en trist sak. Men det nytter ikke å sørge heller, den kommer jo ikke tilbake av den grunn!
  Har ikke hørt noe mer fra Politiet, og saken har tydeligvis blitt henlagt. Men jeg igjen forsikringspenger, så da ble det ny bil=) Er jo fortsatt en trist sak. Men det nytter ikke å sørge heller, den kommer jo ikke tilbake av den grunn!