jævlig tøfft det ene bildet der du får toyota lyset ned på panseret på bilen 

Fortune Favors The Brave

lexusmann skrev:Ja, men bare et par-tre uker nå, så kommer i alle fall jeg til å sjekke tilstanden til sommerdekka...Veldig off topic, men jeg kommer til Karmøy rundt 20. mars, hint hint!*gleder meg*
kanskje vaske/spyle de, og pirke ut ev stein og sånn...dette er vel litt offtopic, men...
Stilig det bildet fra under Risøybroa, Terjen, kult med det lilla som reflekterte i panseret...

lexusmann skrev:Jasså, hva skjer da??beklager til trådstarter hvis dette blir offtopic, ja...Skal bortover og besøke noen kompisser. Kommer til å være i Sveio området også, så det er bare til å holde utkikk
 Sorry for avsporingen Terje!
 Sorry for avsporingen Terje! 

Har du bygget rattet lengre ut
  Har du bygget rattet lengre ut  Mitt står veldig nerme blinklys bryter, ditt var mye lengre bak i bilen.
  Mitt står veldig nerme blinklys bryter, ditt var mye lengre bak i bilen.

Kommer til Bergen i mai på vårmønstringen i år ogå? fekk aldri sett den ifjor, men vet om mange bekjente som siklet etter den
  Kommer til Bergen i mai på vårmønstringen i år ogå? fekk aldri sett den ifjor, men vet om mange bekjente som siklet etter den  
James skrev:Uten tvil den feteste MR2 mk1en eg har sett!Kommer til Bergen i mai på vårmønstringen i år ogå? fekk aldri sett den ifjor, men vet om mange bekjente som siklet etter den

Hvordan gjorde du det med innfesting av de nye stolene?
 Hvordan gjorde du det med innfesting av de nye stolene? ) - '07 Lotus Exige S (også godt modifisert!) - '98 Subaru Forester S-Turbo og '14 Yaris Hybrid bruksbiler - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no
) - '07 Lotus Exige S (også godt modifisert!) - '98 Subaru Forester S-Turbo og '14 Yaris Hybrid bruksbiler - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no