TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva Hører dere pÃ¥ i Vidunderet deres?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#31571  av sindrejl

opera er fint når man ligger og cruiser i rundt 190 på freewayen

#31611  av chris

sindrejl skrev:opera er fint når man ligger og cruiser i rundt 190 på freewayen
Opera blir ikke spilt i min bil nei :P

#31613  av supratt

Tilta helt du nå a Sindre? :shock:

#31614  av sindrejl

Jepp, du vet, jeg takla ikke "oppgraderinga" fra hvitt til brunt, så jeg ble litt sånn spesi etterpå

#31668  av Eirik

Radio 1 ;) hehe ;)

#31670  av @lpher

Eirik skrev:Radio 1 ;) hehe ;)
Her også...ihvertfall på vei til jobb om morran...Kenneth ække helt rett nagla :-)

@lpher

#31813  av chris

@lpher skrev:
Eirik skrev:Radio 1 ;) hehe ;)
Her også...ihvertfall på vei til jobb om morran...Kenneth ække helt rett nagla :-)

@lpher
Radio1 Trondheim er dugandes kanal det. Spesielt kjekt siden man får litt lokale happenings og trafikkinfo og trøndersk humor i samme pakka :D Minuset er at de spiller litt mye samme musikken om og om igjen.

#31822  av kennethx

Etter at jeg monterte GReddy turbotrykk måler, så måtte CD spiller delen av det originale anlegget ut, så nå har jeg BARE radio (Alpher, skal du fixe pakken snart eller? :D)

Og da går det i Radio1 Bergen til og fra jobb, har spart meg for køsitting noen ganger ja, og generellt ganske morsomt å høre på alt mulig rart både de i studio og lytterene finner på :)

#31824  av memo

in flames :twisted: :twisted: :twisted:
staind :twisted:
cold :twisted:
lifehouse :P
taproot :twisted:
audioslave :twisted: :twisted:
Lene Marlin :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
pearl jam :P :P :P
spineshank :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
portishead :shock: :shock: :shock:
Our Lady Peace (best band ever. ever. punktum.) :o :o :o :o :o

#43567  av memo

ALT av disturbed.. horna skyter ut panna på meg når jeg hører dem :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#43571  av Gossi

he he... Godt folk har musikken i orden.
Mine favoritter på landeveien er:
Deep Dish - Toronto
Mateo&Matos - The world according to
Nils Noa - Essential Mix
Snoop Dogg - Whats my name

pluss mye mye mer... :D

På min topp ti liste over vakre låter ligger forresten Massive Attack med Unfinished Symphati. Anbefales på det sterkeste!! For en utrolig låt...

#43581  av erling

Hmm, nå om dagen er 80-tallsrock som gjelder, er blitt nostalgisk av meg for tiden..

Akkurat idag er det Extreme, første plata.. Nuno tapper og runker gitaren så jeg blir redd, og det i en alder av 17.. :shock: Snop. :wink:

#43612  av Foe

Korn
Evanescence
Murderdolls
Within temptation
Wu-tang/redman
Westside connection
system of a down
rage against the machine (!!)
Seigmen
red hot chili peppers

You get the picture!

Alt av techno/trance/dance + resten av speed/extacy musikken går rett ut vinduet;)

#43613  av erling

Foe skrev:Korn
Evanescence
rage against the machine (!!)
red hot chili peppers

Alt av techno/trance/dance + resten av speed/extacy musikken går rett ut vinduet;)
Bilde Se der ja! :)

#43617  av DannyBoy

Syns ikke Initial D var no serlig jeg :roll:
Var jo samma beat i alle sangene... :? hehe...

Trodde det var no nice trance jeg da men :D