TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• De rÃ¥este bilene dere har Kjørt/Sittet pÃ¥ med?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #315507  av ToyotaRacing

Siden jeg starta tråden, kan jeg vel starte

De råeste:
- Aston Martin DB9 Volante, Utrolig deilig bil, cruise med taket nede på en varm sommerdag. Var imponert over at den var så stillegående, Helt til du ga bånn gass, da forandrer lyden seg ganske drastisk og draget var ikke noe mindre drastisk for å si det sånn
- Ferrari 360 Modena, Psyko bil med sine 400 hk. 0-100 på 4,5. Bare lyden var verdt en million
- Honda NSX, Turtallsmaskin så det holdt, vanvittig bil, veldig Kontant.
- Mercedes Benz S420 L CDI (nye typen) Luksusbørse
- Honda Civic Type S (EK3 utgaven, mener det var EK3, ikke sikker)
- Honda Civic Type R (EP3) Turtallsmaskin så det holdt, VTEC
- Bentley Continental GT Coupe, 6,0 liters W12 m/560 hk. "Sportslig luksusbørse" til godt over 3 mill ny, vanvittig bil
- Porsche Cayenne Turbo Techart (http://www.Techart.de Jeg satt på i forrige modell av Cayenne Turbo, etter Techart oppgraderinger var
den god for 540 hk
- Porsche Cayenne Turbo (ny mod, på banekjøring Rudskogen) Helt rå bil, 0-100 på 5,1 på en sånn diger bil
- Porsche 911 GT3, rå bil på bane
- BMW 645 Ci (04 mod, tror jeg m/333 hk) Autobahn cruiser på sitt beste, imponert som bare det.

De litt mindre rå, men fortsatt mye morro
- Toyota Yaris Turbo, vanvittig morsom liten bil m/turbo. Savna kanskje litt mere hissig drag på rpm oppover
- Ford Fiesta ST, morsom liten blåbærbil med 2 racingstriper over seg. Klarte lett 170 km/t, liten turtallsmaskin
- Toyota RAV4 D-CAT, vanvittig sterk

Sleng dere på dere også, med bilder og specs
Sist redigert av ToyotaRacing den 08 jun 2014 12:10, redigert 7 ganger totalt.
 #315509  av Bamsemoms

Har kjørt og prøvd litt biler.

- Honda NSX (kjørt)
- Nissan Skyline R33 GTR v-spec (langt fra org, Kjørt)
- Nissan Skyline R34 GTT (ca400hk) (Eid)
- Subaru WRX Sti (kjørt)
- Toyota Supra (sittet på)
- Mitsubishi EVO 5 og 6 (kjørt)
- Forester S turbo (trimmet veldig) (sittet på)

Så synes jeg min egen Auris begynner å gå greit.
 #315512  av hmsilset

Nr.1: Hiace med ca 400hk.Draget overrasket meg.Det nærmeste jeg har vært take off følelse med bil.
(Eneste bilen jeg kunne bytta mr2n mot;)satt på)

Nr.2: ca 86 mod Bmw 645 turbo tror jeg.Finnes det?hehe.(satt på) Faren min som kjørte, og var umulig å nå med hånda
i fremsetene.Automat, og nektet å slutte å dra meg ned i setet før 200kmt.

Nr.3: ca 84 mod Porche 911.Ikke turbo, men trimma til 330hk tror jeg et var.Faren min som kjørte nok en gang en julidag i 1986,hehe.Husker lyden var brutal og 3xx dekka slapp lett.Gikk lett opp til 240kmt(satt på siden jeg var rundt 12 år)

Nr.4: Min sin mr2 :D

nr.5: Bmw z3 når de kom til landet.Bare 140hk, men hadde null problemer med å dra den sidelengs hvor som helst :D
Liten,men artig bil.(kjørte selv)

Har ikke prøvd så mange råe biler.Vet bare at min vil bli råere og råere :P

Toyotaracing: Lag deg konto på photobucket.com og legg ut img linker hit så kommer bilda rett innpå sida.
Sist redigert av hmsilset den 15 feb 2009 21:00, redigert 2 ganger totalt.
 #315513  av ToyotaRacing

celicat23 skrev:Blir ikke dette en litt meningsløs "skryte tråd" hvis en ikke skriver noe om inntrykkene en fikk av bilene engang?
jeg kan gjerne skrive åssen opplevelsen var med de forskjellige :wink:
Tenkte jeg kunne gjøre det når jeg får lagt ut litt bilder, men sliter med å legge dem ut, se første innlegg.

Personlig syns jeg det er litt morsomt å høre hva andre har kjørt/sittet på med, trenger ikke nødvendigvis være skryt etter min mening.
Syns det er kult å høre hva andre har kjørt/sittet på med jeg da men
 #315515  av hmsilset

celicat23 skrev:Blir ikke dette en litt meningsløs "skryte tråd" hvis en ikke skriver noe om inntrykkene en fikk av bilene engang?
Vi kan ikke legge ut bilder og opplysninger om biler vi er i tvil eieren vil andre folk skal vite specs.
 #315517  av hmsilset

ArildM skrev:Råeste kjøreopplevelser:
1: Min egen koni/understells oppgraderte Mr2 Mk1 på ACR :oops:

... :mrgreen:
Det er ikke noe å være flau over.En artig bil på den råeste bana i Norden er jo bra da!
 #315521  av ArildM

OT: I know :twisted: Holder følge med mye rart i svingene gamle yotaen, men nesten litt komisk å liste opp en bil til 30-50k opp i mot Ferrarier og annen dævelskap (som jeg skal være tøff og sier at jeg kjører i fra siden jeg tross alt er litt mindre redd for en bil til den prisen enn sjåførene med en bil til 1mill eller 2). Jaja ikke det om en snakker om sjeldne biler så har jeg i det siste sett flere Ferrarier og Porscher etter veien enn Mr2 Mk1 :wink:
 #315522  av celicat23

hmsilset skrev:
Vi kan ikke legge ut bilder og opplysninger om biler vi er i tvil eieren vil andre folk skal vite specs.
Du må vel ikke på liv og død skrive ned skiltnummer, adresse og navn til eieren og vei forklaring til hvor garasjen bilen står i er - må du? :roll:
 #315524  av celicat23

hmsilset skrev:Nr.1: Hiace med ca 400hk.Draget overrasket meg.Det nærmeste jeg har vært take off følelse med bil.
Hva slags motor var dette? Høres jo ut som en artig "sleeper" :)
hmsilset skrev:Nr.2: ca 86 mod Bmw 645 turbo tror jeg.Finnes det?hehe.(satt på) Faren min som kjørte, og var umulig å nå med hånda
Råeste av 6 serien var M6. Største modellen etter det var 635CSI. Utrolig pene biler.
hmsilset skrev:nr.5: Bmw z3 når de kom til landet.Bare 140hk, men hadde null problemer med å dra den sidelengs hvor som helst :D
Interessangt. Alltid trodd de bilene var skikkelig kjedelige og "døde" og kjøre.
 #315530  av sindrejl

har kjørt mye rart som feks vantage, porsche gt3, f430 og litt dill, men MX5 har faktisk den største kjøregleden av alle bilene jeg har kjørt. Mangler en del på motorsiden, men fytti heite for et understell!! Ekstremt stivt, nærmeste jeg har kommet gokart på veien :) Er vel også noe av den enkleste bilen å ligge bredt som jeg har kjørt. Kjører nå s2000 og den er jo nesten bøtte iforhold :)
 #315534  av hmsilset

celicat23 skrev:
hmsilset skrev:
Du må vel ikke på liv og død skrive ned skiltnummer, adresse og navn til eieren og vei forklaring til hvor garasjen bilen står i er - må du? :roll:
Nei, Hehe, det hadde vært bra entusiastisk da :D
 #315535  av hmsilset

celicat23 skrev:
hmsilset skrev:Nr.1: Hiace med ca 400hk.Draget overrasket meg.Det nærmeste jeg har vært take off følelse med bil.
Hva slags motor var dette? Høres jo ut som en artig "sleeper" :)
hmsilset skrev:Nr.2: ca 86 mod Bmw 645 turbo tror jeg.Finnes det?hehe.(satt på) Faren min som kjørte, og var umulig å nå med hånda
Råeste av 6 serien var M6. Største modellen etter det var 635CSI. Utrolig pene biler.
hmsilset skrev:nr.5: Bmw z3 når de kom til landet.Bare 140hk, men hadde null problemer med å dra den sidelengs hvor som helst :D
Interessangt. Alltid trodd de bilene var skikkelig kjedelige og "døde" og kjøre.
Det er 4 liters lexus motor i den og supra drivverk,men vet ikke akkurat hva slags motor siden jeg ikke kan noe om det merket. Ja,de bmwne er nydelige! Rare greier, det var mye mer enn 300hk i den.Skal spørre han som eide den om jeg ser han en dag.