TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Original Norsk Celica brosjyre 1991/1992

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #31383  av @lpher

Da har jeg ENDELIG klart å finne denne brosjyren som jeg lovte å skanne for ihvertfall over ett halvt år sia :D

Brosjyren er i A4+ format...så den var litt vrien å skanne...men jeg skannet alt sammen...og prøver nå å lappe det sammen etterhvert :-)

Her er en liten smakebit ihvertfall...til å begynne med... :-)

@lpher
Vedlegg
Celica_02_web.jpg
Celica_02_web.jpg (117.57 kiB) Vist 310 ganger
Sist redigert av @lpher den 02 feb 2004 21:29, redigert 2 ganger totalt.

#31384  av bose

hehe :) kan ikke akurat si at jeg husker når den kom da ;)

#31393  av Erlend

Nå ble ikke jeg så fælt interessert i bil før i 2000 jeg da...så jeg er unnskyldt fra å huske lanseringen :) Men det blir kos å se brosjyren, bra @lpher!
 #31401  av sindrejl

@lpher skrev: Brosjyren er i A4+ format...så den var litt vrien å skanne...
@lpher
uhm.. er ikke de fleste scannere beregnet for ark i a4 format? :D

#31421  av tbergstad

pene bilen..

#31435  av @lpher

Erlend skrev:Nå ble ikke jeg så fælt interessert i bil før i 2000 jeg da...så jeg er unnskyldt fra å huske lanseringen :) Men det blir kos å se brosjyren, bra @lpher!
;-) Skal ikke snakke så høyt jeg heller egentlig...for jeg husker ikke at Toyota lanserte ST18x celican sjøl...men med de prisene det var på dem nye...mest pga toll/avgiftsreglene i norge (de var faktisk enda værre på det tidspunktet)...så er det vel ikke så rart at de fleste vi ser i dag er bruktimporterte....om jeg ikke husker helt feil så kosta de:

ST182 - ca. 350.000,- i 1991
ST185 - ca. 530.000,- i 1991

@lpher
 #31438  av @lpher

sindrejl skrev: uhm.. er ikke de fleste scannere beregnet for ark i a4 format? :D
A4+ ...som i "bittelittegranne større en A4...og akkurat nok til at det ikke lar seg jukse til" ...så en side må skannes i flere omganger...og så må det klippes/limes endel etterpå :)

@lpher

#31533  av @lpher

Next page:
Vedlegg
Celica_03_web.jpg
Celica_03_web.jpg (120.06 kiB) Vist 309 ganger