TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hiace!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #313307  av oj8625

Rollaole skrev:Andre forslag til oppgradering av hiace?? :)

Hei!

jeg er ny her, men har noen tips om stæsj:P

har hiace selv og er tømrer. jeg har montert omp racingstoler, momo ratt,momo gear kule,momo pedaler + litt rockford anlegg og dvd spiller.utvendig har jeg sotet fram rutene, lakkert bakrutene, øyelokk, 245.40.18 tsw felger, kn-filter,q-fanger,vinge (av for øyeblikket) 2x4" eksos,vindaviser, panserskjermer,senket fram. laget oppheng for spikerpistoler på en vegg, hyller ved ene skyvdøren, har liggende 3"børstet støl som stigtrinn.

:P arti arbeidsbil
 #313308  av Daniel HS

oj8625 skrev:
Rollaole skrev:Andre forslag til oppgradering av hiace?? :)

Hei!

jeg er ny her, men har noen tips om stæsj:P

har hiace selv og er tømrer. jeg har montert omp racingstoler, momo ratt,momo gear kule,momo pedaler + litt rockford anlegg og dvd spiller.utvendig har jeg sotet fram rutene, lakkert bakrutene, øyelokk, 245.40.18 tsw felger, kn-filter,q-fanger,vinge (av for øyeblikket) 2x4" eksos,vindaviser, panserskjermer,senket fram. laget oppheng for spikerpistoler på en vegg, hyller ved ene skyvdøren, har liggende 3"børstet støl som stigtrinn.

:P arti arbeidsbil
Bilder? :mrgreen:
 #313355  av oj8625

Bilder? :mrgreen:[/quote]

skal prøv å få tatt bilder i helgen :)
 #313427  av shihace

Øyelokk??? hvorfor har ikke noen fortalt meg at det er mulig å skaffe?????????????????????

Er det mullig at jeg får vite hvor de er kjøpt??

også er det jo det vanlige med Q-fanger.........Hvor kjøper man disse???

Ps. bilder av tømrerbilen......
 #313593  av oj8625

shihace skrev:Øyelokk??? hvorfor har ikke noen fortalt meg at det er mulig å skaffe?????????????????????

Er det mullig at jeg får vite hvor de er kjøpt??

også er det jo det vanlige med Q-fanger.........Hvor kjøper man disse???

Ps. bilder av tømrerbilen......
kjøpte øyelokkene på nettet for 2 år siden, husker ikke hva nettsiden het.de hadde også annen frontfanger. skal prøv å finn siden til deg:P

bare å spørre toyota selgere om q-fanger. jeg betalte ca 7000kr for min.

skal prøve å få fixet bilder i morgen :D
 #313671  av shihace

NICE!!!!.... toyota selgere er kjipe.... de sier at det er gått ut av produksjon og\eller at det ikke er lovlig uansett.. fint om du finner igjen den nettsiden..

Gleder meg til bilder.......
 #313672  av oj8625

shihace skrev:NICE!!!!.... toyota selgere er kjipe.... de sier at det er gått ut av produksjon og\eller at det ikke er lovlig uansett.. fint om du finner igjen den nettsiden..

har tatt bilder nå, kåmmer strax:)
 #313674  av oj8625

shihace skrev:Nice
har itj så my peiling på herre men koffer får itj æ lasta opp bildan? :?
 #313675  av shihace

Ikke at jeg er noe nerd men bildene kan være for stor...
for bra kamera... det har skjedd med meg noen ganger.
 #313676  av oj8625

shihace skrev:Ikke at jeg er noe nerd men bildene kan være for stor...
for bra kamera... det har skjedd med meg noen ganger.

nåh.. kan sende noen bilder på mail til deg hvis du vil da?
 #313677  av 2fast4u

Ang frontquard eller lyktebøyler så er det vel denne fra http://www.arctictrucks.no som det selges flest av.
BGnor AS har også en mindre utgave http://www.4x4butikken.no

:wink:
Vedlegg
Hiace2.JPG
Hiace2.JPG (111.36 kiB) Vist 460 ganger
2094_Toyota_Hiace.jpg
2094_Toyota_Hiace.jpg (57.98 kiB) Vist 460 ganger
 #313679  av Mr_Storbrua

NICE!!!!.... toyota selgere er kjipe.... de sier at det er gått ut av produksjon og\eller at det ikke er lovlig uansett.. fint om du finner igjen den nettsiden..

så vidt meg bekjent så får man ikke kjøpt de lenger.. vi styrer med det på jobb når de skal ha nye.. forsikringskade.. vanskelige å få tak i.. jobber på toyota btw.. De er ikke vanskelige med vilje :P
 #313680  av shihace

der er den bøylen jeg vil ha... på den nederste hvite bilen............ kommer dennn fra bg- nor??

Toyota selgerne følger lover å regler de...